🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15254.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پلی استیشن ۵ سریع‌ترین فروش کنسول را در تاریخ آمریکا ثبت کرد

پلی استیشن ۵ توانسته از نظر تعداد و همچنین فروش دلاری، سریع‌ترین فروش را در میان کنسول‌های بازی در تاریخ ایالات متحده تجربه کند. سونی نتوانسته به میزان تقاضای مشتریان پلی استیشن ۵ تولید کند، ...

پلی استیشن ۵ توانسته از نظر تعداد و همچنین فروش دلاری، سریع‌ترین فروش را در میان کنسول‌های بازی در تاریخ ایالات متحده تجربه کند.

سونی نتوانسته به میزان تقاضای مشتریان پلی استیشن ۵ تولید کند، بنابراین دستیابی به چنین مقامی یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. با توجه به کمبود جهانی چیپ که مشکلات زیادی در زنجیره تامین محصولات مختلف ایجاد کرده و همچنین اتمام سریع موجودی کنسول بازی سونی در فروشگاه‌های مختلف، خرید این دستگاه برای بسیاری از گیمرها به کابوس تبدیل شده است.

به گفته مدیر اجرایی «NPD Group» به نام «مت پیسکاتلا» در توییتر، PS5 بیش از هر کنسول دیگری در تاریخ آمریکا در ۵ ماه اول حضور در بازار این کشور توانسته فروش داشته باشد. ماه گذشته پیسکاتلا اعلام کرده بود که پلی استیشن ۵ از نظر دلاری یک رکورد جدید برای سریعترین فروش پلتفرم سخت افزاری را در تاریخ آمریکا ثبت کرده است.

پیسکاتلا میزان دقیق فروش این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر همدان استان همدان - کنسول را اعلام نکرده، اما به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر همدان استان همدان - این موضوع اشاره داشته که هزینه کاربران برای بازی‌های ویدیویی تا به اینجای سال افزایش داشته است. کاربران آمریکایی در سه ماهه اول ۲۰۲۱ نزدیک به ۱۴.۹ میلیارد دلار برای سخت‌افزارهای گیمینگ، محتوا و لوازم جانبی هزینه کرده‌اند که در مقایسه با سه ماهه اول ۲۰۲۰ رشدی ۳۰ درصدی داشته است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر همدان استان همدان

در آمار جدید، کنسول نینتندو سوییچ هم عملکرد بی‌نظیری داشته و از نظر تعداد و همچنین فروش دلاری توانسته در صدر فهرست ماه مارس قرار بگیرد.

در حالی که سونی و رقیبش مایکروسافت اطلاعات جدیدی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر همدان استان همدان - درباره فروش نسل جدید کنسول‌های بازی منتشر نکرده‌اند، ژاپنی‌ها در گزارش مالی اخیر خود از فروش جهانی ۴.۵ میلیون دستگاه PS5 در سال ۲۰۲۰ خبر داده بود.

در ماه فوریه مدیر ارشد مالی سونی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر همدان استان همدان - به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر همدان استان همدان - نام «هیروکی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر همدان استان همدان - توتوکی» مدعی شد این کمپانی تا پایان ماه مارس ۷.۶ میلیون PS5 در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر همدان استان همدان - جهان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر همدان استان همدان - می‌فروشد و میزان فروش این کنسول تا مارس ۲۰۲۲ به ۱۴.۸ میلیون دستگاه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهین بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر یه سوال داشتم دور و بر شهرک مدرس همدان خدمات دارید.
پاسخ: بله در شهرک مدرس شهر همدان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone