🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15265.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سونی می‌خواهد بازی‌های محبوب پلی استیشن را به دنیای موبایل بیاورد

سونی به جز در موارد انگشت شمار، بهره چندانی از فرنچایزهای بازی‌های پلی استیشن نبرده است، اما این رویه احتمالا در آینده تغییر خواهد کرد. این شرکت حالا در پی استخدام مدیر جدیدی است که ...

سونی به جز در موارد انگشت شمار، بهره چندانی از فرنچایزهای بازی‌های پلی استیشن نبرده است، اما این رویه احتمالا در آینده تغییر خواهد کرد. این شرکت حالا در پی استخدام مدیر جدیدی است که وظیفه توسعه فعالیت‌های گیمینگ این شرکت در حوزه موبایل را برعهده می‌گیرد و احتمالا بازی‌های پلی استیشن را به تلفن‌های هوشمند خواهد آورد.

به گزارش وب‌سایت «یوروگیمر»، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - سونی مشغول استخدام مدیر جدیدی در «پلی استیشن استودیو» است که بر انتقال محبوب‌ترین فرنچایزهای پلی استیشن روی موبایل تمرکز خواهد داشت. در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - آگهی استخدام این شرکت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - به عناوین این فرنچایزها یا زمان‌بندی انجام این پروژه اشاره‌ای نشده، اما مدیر جدید بخش موبایل سونی در یک قرارداد سه تا پنج ساله کار خود را انجام می‌دهد.

این شرکت مدت‌هاست که سعی دارد برند پلی استیشن را به دنیای تلفن‌های هوشمند وارد کند ولی در این زمینه توفیق خاصی نداشته. جدا از چند بازی معدودی که سونی تاکنون برای موبایل عرضه کرده، مهم‌ترین تلاش این شرکت برای ورود به بازار گیمینگ موبایل اکسپریا پلی بود که با عنوان «موبایل پلی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - استیشن» شناخته می‌شد، اما از زمان خودش خیلی جلوتر بود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی

تصمیم سونی برای ورود به بازار گیمینگ موبایل چندان دور از ذهن نیست. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - این کار می‌تواند برند پلی استیشن را به مخاطبان وسیع‌تری عرضه کند و درآمدزایی این شرکت را افزایش دهد. بازی‌هایی مثل فورت‌نایت، پابجی و Roblox بخش عمده‌ای از موفقیت خود را مدیون استقبال خوب گیمرهای موبایل هستند. حالا به نظر می‌رسد که سونی هم در پی پیاده‌سازی استراتژی مشابهی است. ولی باید ببینیم که این شرکت چگونه می‌تواند بدون فدا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - کردن روح بازی‌های کنسولی خود آن‌ها را به دنیای موبایل بیاورد. اگر پورت این بازی‌ها به درستی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - انجام نشود، اصلا بعید نیست - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - که این پروژه هم خیلی زود شکست بخورد.

مایکروسافت که رقیب اصلی سونی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمین استان مرکزی - در دنیای کنسول‌هاست، همین حالا با سرویس‌هایی مثل Game Pass و xCloud در تلاش است تا در دنیای موبایل هم فعالیت پررنگی داشته باشد. پس ضروری است که سونی هم این بازار را خالی نگذارد و حداقل تلاشی در این زمینه انجام دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نارون نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها سایت ***** لباسشویی پاکشوما TFU - 66100 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی خمین مرکزی روستای طنجران تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone