🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15244.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ایرانسل برندۀ نشان طلایی روابط عمومی دیجیتال ایران شد

ایرانسل در هشتمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران» با کسب بالاترین امتیازهای لازم در ارزیابی‌ها، دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط عمومی» و «ستارۀ طلایی روابط عمومی» در حوزۀ روابط عمومی دیجیتال را دریافت ...

ایرانسل در هشتمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران» با کسب بالاترین امتیازهای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - لازم در ارزیابی‌ها، دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط عمومی» و «ستارۀ طلایی روابط - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - عمومی» در حوزۀ روابط عمومی دیجیتال را دریافت کرد.

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مراسم پایانی هشتمین دورۀ جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی با حضور آنلاین دکتر «فیلیپ بورمانس»، رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی(IPRA) و دکتر علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - و نیز حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور آنلاین جمع گسترده‌ای از فعالان ارتباطی ایرانی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - و بین‌المللی، در محل خانۀ فرهنگ‌وهنر دیهیم برگزار شد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم

سخنگوی دولت در این مراسم طی یک ارتباط آنلاین، با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و با اشاره به این که شیوع بیماری کرونا ارتباطات را در سازمان‌های سنتیِ رسانه‌ای دچار مشکل کرده است، تصریح کرد: در شرایط امروز جامعۀ ایران، ارتباطات به مثابۀ حیات بهینۀ جامعه است؛ ارتباطاتی که بتواند نوعی زندگی اجتماعی نوین را سامان دهد.

ربیعی همچنین بر لزوم تغییر در ساختارهای اداری و اهمیت بیشتر به روابط عمومی‌ها و ایجاد نظام صحیح اطلاع‌رسانی تأکید کرد. رئیس IPRA نیز در سخنرانی آنلاین خود، با تأکید بر لزوم تسریع حرکت روابط عمومی‌ها به سمت دیجیتالی شدن، این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - امر را گامی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - مهم برای ایفای وظایف روابط - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - عمومی‌ها به‌خصوص در دوران شیوع بیماری کرونا دانست.

او با تأکید بر لزوم روی آوردن به ارتباطات مبتنی بر علم، تصریح کرد: باید از همکاران دانشگاهی کمک گرفته و دانش جامعه‌شناسی علوم رفتاری و جامعه‌شناسی ارتباطات را با روابط عمومی ادغام کنیم. تغییرات در روابط عمومی شاید سخت باشد، اما باید این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - کار را انجام دهیم.

در بخش معرفی برگزیدگان هشتمین دورۀ جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران، روابط عمومی ایرانسل با کسب بالاترین امتیاز - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - دلیل درخشش در مجموعۀ فعالیت‌های انجام - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - شده در سال ۱۳۹۹ دو لوح تقدیر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - و نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط عمومی» و «ستارۀ طلایی روابط عمومی» در حوزۀ «روابط عمومی دیجیتال» را به خود اختصاص داد که دکتر سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل، این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سلفچگان استان قم - دو نشان ویژه و دو لوح تقدیر را دریافت کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone