🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15256.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پژوهشگران امنیتی از وجود آگهی‌افزار مخرب در مارکت اندرویدی APKPure خبر می‌دهند

APKPure یک اپ و مارکت محبوب میان کاربران سیستم عامل اندروید برای نصب نسخه‌های قدیمی برنامه‌ها خارج از گوگل پلی است. حالا به گفته پژوهشگران امنیتی، این اپ حاوی آگهی افزاری مخرب است که باعث ...

APKPure یک اپ و مارکت محبوب میان کاربران سیستم عامل اندروید برای نصب نسخه‌های قدیمی برنامه‌ها خارج از گوگل پلی است. حالا به گفته پژوهشگران امنیتی، این اپ حاوی آگهی افزاری مخرب است که باعث نمایش ناخواسته تبلیغات در دستگاه قربانی می‌شود.

طبق گزارش اخیر «کسپرسکی لب»، یکی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خراسان استان خراسان - از جدیدترین نسخه‌های - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خراسان استان خراسان - اپ اندرویدی APKPure یعنی ۳.۱۷.۱۸ حاوی کد مخربی است که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خراسان استان خراسان - داد‌ه‌های کاربران را بدون اطلاع آن‌ها دریافت کرده و از آن‌ها برای نمایش تبلیغات در لاک اسکرین و پس - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خراسان استان خراسان - زمینه استفاده می‌کند. - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خراسان استان خراسان - چنین روش کلاهبرداری درآمد اپراتورهای آگهی افزار را افزایش می‌دهد.

اما این تمام ماجرا نیست چرا که به گفته محققان امنیتی، این کد مخرب ظرفیت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خراسان استان خراسان - دانلود بدافزارهای مختلف را هم دارد. همین ویژگی کاربران را در معرض خطر بیشتری قرار می‌دهد و می‌تواند دردسرهای زیادی برایشان ایجاد کند.

به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان APKPure این کد مخرب را از طریق یک منبع تایید نشده به SDK یا کیت توسعه نرم افزار اضافه کرده‌اند. با انتشار چنین گزارشی، APKPure تصمیم به حذف این کد مخرب گرفت و نسخه جدیدتر ۳.۱۷.۱۹ را برای کاربران منتشر کرد و ضمنا دیگر خبری از نسخه قبلی در وب‌سایت آن‌ها به چشم نمی‌خورد.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر خراسان  استان خراسان

APKPure در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد که دسترسی کاربران به حجم وسیعی از اپ‌ها و بازی‌های اندرویدی را ممکن می‌کند. در این میان نسخه‌های قدیمی اپ‌ها هم از طریق آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، برنامه‌هایی که در برخی مناطق و در فروشگاه رسمی گوگل پلی موجود نیستند.

پس - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خراسان استان خراسان - از مدتی توسعه‌دهندگان تصمیم به انتشار یک اپ اندرویدی گرفتند که این برنامه هم باید خارج از گوگل پلی دانلود و نصب شود. این برنامه یک فروشگاه اپ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که توسط آن می‌توانند برنامه‌های قدیمی را بطور مستقیم روی دستگاه اندرویدی خود دانلود کرده و نصب کنند. با توجه به این مشکلات اگر یکی از کاربران APKPure هستید، جدیدترین نسخه آن را دانلود کنید تا در معرض بدافزارها و همچنین آگهی افزار قرار نگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone