🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15257.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر واقعی و مشخصات گلکسی A82 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

سامسونگ سال ۲۰۱۹ گوشی گلکسی A80 را با طراحی متفاوت دوربین وارد بازار کرد، با این حال تا به امروز شاهد عرضه نسخه جایگزین آن نبوده‌ایم. حالا کره‌ای‌ها برای معرفی چنین محصولی آماده می‌شوند و ...

سامسونگ سال ۲۰۱۹ گوشی گلکسی A80 را با طراحی متفاوت دوربین وارد بازار کرد، با این حال تا به امروز شاهد عرضه نسخه جایگزین آن نبوده‌ایم. حالا کره‌ای‌ها برای معرفی چنین محصولی آماده می‌شوند و تصاویر واقعی گلکسی A82 یا گلکسی کوانتوم ۲ به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

این گوشی هوشمند در کره جنوبی بطور انحصاری توسط اپراتور SKT و تحت نام «گلکسی کوانتوم ۲» به فروش می‌رسد، به همین دلیل روی جعبه این دستگاه چنین نامی به چشم می‌خورد. طبق شایعات همین دستگاه در بازار جهانی با نام گلکسی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ملایر استان همدان - A82 به فروش خواهد رسید و در گذشته در گوگل پلی کنسول هم رویت شده بود.

برخلاف گلکسی A80 که از دوربین پاپ آپ و چرخشی بهره می‌برد، در جایگزین آن خبری از چنین دوربینی نیست و همانند پرچمدارها و گوشی‌های میان‌رده اخیر کره‌ای‌ها، شاهد قرارگیری حفره در مرکز نمایشگر هستیم. این دستگاه به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. با توجه به عدم وجود بخش‌های متحرک، این دستگاه با پشتیبانی از استاندارد IP67 - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ملایر استان همدان - در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ملایر استان همدان

طبق شایعات این دستگاه با چیپ اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس از راه می‌رسد، با این حال شاید با تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ روبه‌رو شویم. گلکسی A82 همچنین از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه بهره می‌برد.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه‌گانه به چشم می‌خورد که شامل سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال می‌شود. هنوز اطلاعی از مشخصات - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ملایر استان همدان - دو دوربین دیگر این دستگاه نداریم.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ملایر استان همدان

سامسونگ برای گلکسی A82 یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ملایر استان همدان - درنظر می‌گیرد، البته درون جعبه‌اش یک شارژر ۱۵ واتی قرار می‌دهد.

این احتمال وجود دارد که این گوشی در دو نسخه با پشتیبانی از شبکه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ملایر استان همدان - 4G و 5G وارد بازار شود و سامسونگ خریداران متفاوتی را هدف قرار دهد. سامسونگ و SKT از گلکسی کوانتوم ۲ در تاریخ ۳ اردیبهشت رونمایی می‌کنند، اما هنوز نمی‌دانیم در چه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ملایر استان همدان - تاریخی با نام گلکسی A82 برای بازار جهانی معرفی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone