🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15238.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ایرپاد، ایرپاد پرو و ایرپاد مکس از اپل موزیک Lossless پشتیبانی نمی‌کنند

اپل اخیرا از قابلیت Lossless (بی‌اتلاف) برای اپل موزیک رونمایی کرده که از ماه آینده میلادی بدون هزینه اضافه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. حالا مشخص شده هدفون‌های خود اپل یعنی ایرپاد، ایرپاد پرو و ...

اپل اخیرا از قابلیت Lossless (بی‌اتلاف) برای اپل موزیک رونمایی کرده که از ماه آینده میلادی بدون هزینه اضافه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. حالا مشخص شده هدفون‌های خود اپل یعنی ایرپاد، ایرپاد پرو و ایرپاد مکس ۵۴۹ دلاری از اپل موزیک Lossless پشتیبانی نمی‌کنند.

سرویس صوتی Lossless آهنگ‌ها را با کیفیت بالایی از ۱۶ بیت ۴۴.۱ کیلوهرتز تا ۲۴ بیت ۴۸ کیلوهرتز به صورت استاندارد و در حالت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - Hi-Res با کیفیت ۲۴ بیت ۱۹۲ کیلوهرتز در اختیار شنوندگان قرار می‌دهد. با این وجود، دارندگان ایرپادهای اپل نمی‌توانند از چنین کیفیت‌هایی بهره ببرند.

ایرپاد، ایرپاد پرو و ایرپاد مکس در هنگام اتصال به آیفون به پشتیبانی از کدک بلوتوث AAC محدود شده‌اند، بنابراین نمی‌توانند فایل‌های Lossless اپل موزیک را استریم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - کنند و البته اپل چنین موضوعی را تایید کرده است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر  داراب استان فارس

اپل هنگام معرفی چنین قابلیتی به پشتیبانی ایرپادها از آن اشاره‌ای نکرده بود، البته در وب‌سایت کوپرتینویی‌ها از امکان پخش آهنگ‌های Lossless توسط آیفون‌، آیپد، مک و اپل تی‌وی خبر داده‌اند. علاوه بر این، اسپیکر هوشمند هوم پاد هم می‌تواند از این فایل‌ها پشتیبانی کند.

برای گوش دادن به آهنگ‌های Hi-Res Lossless به مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) یا تجهیزات مشابه نیاز است. بنابراین برای اینکه بتوانید چنین فایل‌هایی را با آیفون بشنوید، به هدفون سیمی نیاز دارید و البته احتمالا باید یک دانگل هم تهیه کنید. ایرپاد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - مکس اگرچه از کابل پشتیبانی می‌کند، اما از طریق کابل لایتنینگ نمی‌توان به آهنگ‌های Lossless گوش داد.

اگرچه هدفون‌های اپل از کیفیت صوتی Lossless پشتیبانی نمی‌کنند، اما بطور پیش فرض قادر به پشتیبانی از صدای فضایی یا فراگیر (Spatial Audio) با دالبی اتموس - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - هستند. اپل موزیک بطور خودکار آهنگ‌های دالبی اتموس را روی ایرپادها و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - هدفون‌های بیتس با تراشه H1 یا W1 پخش می‌کند.

قابلیت صوتی Lossless و صدای فراگیر بدون هیچ هزینه اضافه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و برای دسترسی به آن باید ماهانه ۹.۹۹ دلار به اپل هزینه پرداخت کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone