🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15263.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویری از نمونه اولیه هواوی P50 با طراحی جدید دوربین

هواوی احتمالا نزدیک به دو ماه دیگر از جدیدترین پرچمدارانش از سری P رونمایی خواهد کرد. تا به امروز شاهد انتشار رندرهای زیادی از گوشی هواوی P50 و P50 پرو بوده‌ایم، اما حالا تصاویری از ...

هواوی احتمالا نزدیک به دو ماه دیگر از جدیدترین پرچمدارانش از سری P - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - رونمایی خواهد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - کرد. تا به امروز شاهد انتشار رندرهای زیادی از گوشی هواوی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - P50 و P50 پرو بوده‌ایم، اما حالا تصاویری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - از نمونه اولیه یکی از این پرچمدارها به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

طبق گزارش اخیر، این گوشی هوشمند در سری P قرار می‌گیرد و با توجه به نمایشگر خمیده، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - احتمالا با هواوی P50 پرو روبه‌رو هستیم. با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - این وجود، روی پنل پشتی خبری از دوربین پریسکوپی نیست که یک کمبود برای نسخه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - پرو محسوب می‌شود. این احتمال وجود دارد که هواوی تصمیم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - به حذف این دوربین از نسل آینده پرچمدارهایش گرفته باشد یا اینکه هردوی آن‌ها را با نمایشگر خمیده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - روانه بازار کند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان

طبق این تصاویر، هواوی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - از ماژول دوربین دایره‌ای روی پنل پشتی این دستگاه استفاده می‌کند که مشابه گوشی‌های سری میت ۳۰ به نظر می‌رسد. از آنجایی که این کمپانی سرمایه‌گذاری زیادی روی طراحی پرچمدارهایش می‌کند، شاید این نمونه اولیه جعلی باشد.

اگرچه حتما نباید ماژول دوربین در مرکز پنل پشتی قرار بگیرد، اما حاشیه اطراف دوربین روی فریم قرار گرفته که در دنیای گوشی‌های هوشمند رایج نیست. علاوه بر این، نمونه اولیه هواوی P50 مانند میت ۳۰ فاقد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - دکمه‌های تنظیم صداست، دکمه‌هایی که به گوشی‌های P40 و P40 پرو برگشتند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان

اگرچه هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند وضعیت مناسبی ندارد، اما استفاده از یک طراحی قدیمی برای پرچمدار جدیدش چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، مخصوصا اینکه چند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - روز پیش رندرهای باکیفیتی از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - هواوی P50 با ماژول دوربین کاملا متفاوت منتشر شد. با این حال شاید این تصاویر مربوط به دستگاه دیگری از سری P50 - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - باشد.

جدیدترین پرچمدارهای هواوی احتمالا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خمام استان گیلان - ماه ژوئن از راه می‌رسند و بطور پیش فرض دارای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ خواهند بود تا از این نظر، اولین در بازار باشند. انتظار می‌رود تا زمان معرفی این محصولات، شاهد انتشار گزارش‌ها و البته تصاویر بیشتری از آن‌ها باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone