🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15270.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هکرها اطلاعات ۱.۳ میلیون کاربر کلاب هاوس را به رایگان منتشر کردند

اطلاعات خصوصی حدود ۱.۳ میلیون کاربر شبکه اجتماعی کلاب هاوس روی یک انجمن گفتگوی هکری فاش شد. این اطلاعات شامل داده‌های شخصی افراد از جمله نام واقعی، نام نمایشی، آدرس توییتر، آدرس اینستاگرام، تاریخ ساخت ...

اطلاعات خصوصی حدود ۱.۳ میلیون کاربر شبکه اجتماعی کلاب هاوس روی یک انجمن گفتگوی هکری فاش شد. این اطلاعات شامل داده‌های شخصی افراد از جمله نام واقعی، نام نمایشی، آدرس توییتر، آدرس اینستاگرام، تاریخ ساخت حساب کاربری و آدرس تصویر فرد است.

به گزارش وب‌سایت CyberNews، پایگاه داده SQL حدود ۱.۳ میلیون کاربر سرویس کلاب هاوس در یک فروم هکری به رایگان عرضه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرکزی استان مرکزی - شده است. این شرکت هنوز به درخواست رسانه‌ها برای تایید این اتفاق واکنشی نشان نداده و مشخص نیست که آن‌ها از این نفوذ امنیتی باخبر بوده‌اند یا نه. این اطلاعات می‌تواند به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرکزی استان مرکزی - هکرها اجازه دهد تا به روش‌های مختلفی برای کلاهبرداری از کاربران اقدام کنند.

پایگاه داده منتشر شده شامل آیدی کاربری، نام، آدرس - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرکزی استان مرکزی - تصویر پروفایل، نام کاربری، آدرس صفحه توییتر، آدرس صفحه اینستاگرام، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرکزی استان مرکزی - تعداد دنبال‌کنندگان، تعداد دنبال‌شوندگان، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرکزی استان مرکزی - تاریخ ساخت اکانت و نام فردی می‌شود که این کاربر را به کلاب هاوس دعوت کرده است. این شبکه اجتماعی از ماه مارس ۲۰۲۰ شروع به کار کرده و در حال حاضر به‌صورت رسمی فقط - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرکزی استان مرکزی - از طریق دعوت‌نامه در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرکزی استان مرکزی - پلتفرم iOS قابل دسترس است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرکزی استان مرکزی

کلاب هاوس به کاربران اجازه ساخت اتاق‌های گفتگو را می‌دهد تا درباره موضوعات گوناگون با یکدیگر صحبت کنند. گزارش‌ها از تلاش نافرجام توییتر برای خرید کلاب هاوس با پیشنهادی ۴ میلیارد دلاری خبر داده بودند و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در تلاش است تا همین مبلغ را از سوی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرکزی استان مرکزی - سرمایه‌گذاران برای ادامه فعالیت‌های خود دریافت کند.

اگر می‌خواهید ببینید که حساب کاربری شما هم در این پایگاه داده حضور دارد یا نه، می‌توانید به این صفحه مراجعه و ایمیل خود را در آن وارد کنید. در صورتی که حساب کاربری شما لو رفته، مراقب پیام‌های دریافتی از سوی افراد ناشناس باشید و پسورد خود را - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرکزی استان مرکزی - عوض کنید. علاوه بر این، همیشه در حساب‌های آنلاین از سیستم‌های احراز هویت دو-مرحله‌ای (2FA) بهره بگیرید.

در چند وقت اخیر شبکه‌های اجتماعی بزرگی هک و اطلاعات کاربران آن‌ها در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شده. چند روز پیش اطلاعات ۵۰۰ میلیون کاربر لینکدین به فروش گذاشته شد. کمی قبل‌تر هم اطلاعات حساس ۵۳۳ میلیون کاربر فیسبوک در یک فروم هکری قرار گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone