🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15252.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک به رتبه سوم فهرست ثروتمندترین افراد جهان سقوط کرد

ایلان ماسک که در روزهای اخیر با توییت‌هایش موجب سقوط قیمت بیت کوین شده، ثروتش را هم در چنین مسیری قرار داده. حالا مدیرعامل تسلا دیگر دومین فرد ثروتمند جهان نیست و به رتبه سوم ...

ایلان ماسک که در روزهای اخیر با توییت‌هایش موجب سقوط قیمت بیت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس - کوین شده، ثروتش را هم در چنین مسیری قرار داده. حالا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس - مدیرعامل تسلا دیگر دومین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس - فرد ثروتمند جهان نیست و به رتبه سوم سقوط کرده است.

ایلان ماسک که تا دیروز پس از مدیرعامل آمازون، جف بزوس به عنوان دومین فرد ثروتمند دنیا شناخته می‌شد، حالا جایگاهش را از دست داده و رئیس شرکت LVMH یعنی «برنار آرنو» پس از بزوس قرار گرفته است.

کاهش ۲.۲ درصدی ارزش سهام تسلا موجب شد ماسک بخشی از ثروتش را از دست بدهد. طبق شاخص بلومبرگ، ثروت مدیرعامل تسلا با کاهش ۲۴ درصدی نسبت به ماه ژانویه، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس - به ۱۶۰.۶ میلیارد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس - دلار رسیده است.

ماسک پس از انتشار بیانیه‌ای مبنی بر عدم پذیرش بیت کوین از سوی تسلا، باعث کاهش چشمگیر قیمت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس - این رمزارز شد. در مقابل این کارآفرین میلیاردر با توییت‌هایش سعی کرد وضعیت دوج کوین را بهبود دهد، با این حال بازار رمزارزها حال و روز مناسبی ندارند. البته خود ماسک هم بخاطر همین نوسانات ۲۰ میلیارد دلار ضرر کرده است.

دیروز هم ماسک ابتدا در توییتی بطور غیرمستقیم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس - خبر فروش بیت کوین‌های تسلا را تایید کرد که موجب سقوط قیمت این رمزارز شد، اما پس از مدتی گفت شرکت تحت مدیریتش دست به چنین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس - کاری نزده که کمی از هیجان بازار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس - کم کرد. با این حال مدیرعامل تسلا بار دیگر در توییتی به بیت کوین حمله کرد و گفت این رمزارز غیرمتمرکز نیست.

ایلان ماسک علاوه بر لیست میلیاردرهای بلومبرگ، در لیست مجله فوربز هم سومین ثروتمند جهان به حساب می‌آید، با این حال میزان ثروتش در این لیست‌ها متفاوت است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس

در فهرست بلومبرگ، ثروت ماسک برابر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس - ۱۶۱ میلیارد دلار برآورد شده که تفاوت چندانی با نفر دوم یعنی برنار آرنو با ثروت ۱۶۱ میلیارد دلاری ندارد. با این حال هردو ثروت بسیاری کمتری نسبت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس - به سرمایه ۱۹۰ میلیارد دلار جف بزوس دارند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس

در فهرست فوربز اگرچه سرمایه جف - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جهرم استان فارس - بزوس تقریبا همان ۱۹۰ میلیارد دلار (بطور دقیق ۱۸۹.۵ میلیارد دلار) است، اما ثروت ایلان ماسک ۱۴۶.۵ میلیارد دلار برآورد شده است. آرنو هم با ثروت ۱۸۲.۶ میلیارد دلاری در رتبه دوم به چشم می‌خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone