🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15268.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اولین رندرهای گلکسی S21 FE سامسونگ با طراحی آشنا منتشر شد

سامسونگ سال گذشته میلادی از نسخه FE یا Fan Edition گلکسی S20 رونمایی کرد و ظاهرا امسال هم چنین رویکردی را در قبال گلکسی S21 در پیش می‌گیرد. حالا برای اولین بار رندرهای گلکسی S21 ...

سامسونگ سال گذشته میلادی از نسخه FE یا Fan Edition گلکسی S20 رونمایی کرد و ظاهرا امسال هم چنین رویکردی را در قبال گلکسی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان - S21 در پیش می‌گیرد. حالا برای اولین بار رندرهای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان - گلکسی S21 FE به اینترنت راه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان - پیدا کرده‌اند.

این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان - رندرها - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان - که از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری با حساب توییتری «OnLeaks» منتشر شده‌اند، گوشی هوشمند کره‌ای‌ها را از زوایای مختلف نشان می‌دهند.

طبق رندرها، گلکسی S21 FE طراحی مشابه با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان - گلکسی S21 دارد، با این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان - حال روی پنل پشتی آن یک تغییر به چشم می‌خورد. دوربین اصلی این دستگاه برخلاف گلکسی S21، با پنل پشتی ادغام شده و طراحی یکدست‌تری دارد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان

در سایر بخش‌ها تفاوت چندانی میان این دستگاه‌ها به چشم نمی‌خورد و ابعاد این گوشی جدید برابر ۱۵۵.۷ در ۷۴.۵ در ۷.۹ میلی‌متر است. با توجه به استفاده از نمایشگر ۶.۴ اینچی در گلکسی S21 FE، این تفاوت اندازه منطقی به نظر می‌رسد و البته - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان - مانند سایر اعضای گلکسی S21، این محصول هم از یک حفره در مرکز صفحه نمایش خود بهره می‌برد.

این دستگاه مانند گلکسی S20 FE فریم فلزی و پنل پشتی «Galstic» خواهد داشت تا سامسونگ بتواند آن را با قیمت پایین‌تری روانه بازار کند. در پخش پایینی این گوشی هوشمند حفره‌های اسپیکر، پورت USB-C - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان - و درگاه سیمکارت به چشم می‌خورند. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا هم در سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان

چندین هفته پیش گزارشی درباره نقشه راه سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ منتشر شد که خبر از معرفی گلکسی S21 FE در تاریخ ۲۸ مرداد می‌داد. در حالی که امکان تغییر این تاریخ وجود دارد، باید تا معرفی این گوشی هوشمند چندین ماه دیگر صبر کنیم.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان

سامسونگ احتمالا برخی ویژگی‌های گلکسی S20 FE را به نسل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان - جدید آن - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان - می‌آورد و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان - انتظار می‌رود این دستگاه را در رنگ‌های متنوع و البته قیمت مقرون به صرفه روانه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان - بازار کند. با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر الوند استان زنجان - توجه به فاصله طولانی تا زمان معرفی، باید منتظر افشای اطلاعات و رندرهای بیشتری از این محصول باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone