🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15250.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی سازمان غذا و دارو: تمامی واکسن‌های داخل کشور کد اختصاصی دارند

سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرده که تا کنون هیچ موردی از نشت یا خروج واکسن کرونا از سیستم وزارت بهداشت به بازار آزاد گزارش نشده است و تمامی واکسن‌ها کد اختصاصی دارند. «کیانوش ...

سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرده که تا کنون هیچ موردی از نشت یا خروج واکسن کرونا از سیستم وزارت بهداشت به بازار آزاد گزارش نشده است و تمامی واکسن‌ها کد اختصاصی دارند.

جهانپور می‌گوید تا کنون هیچ گزارش مستندی مبنی بر خروج واکسن کرونا از شبکه رسمی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - به بازار آزاد نداشته‌ایم و چنین موردی در کشور نبوده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - است. مورد احتمالی هم اگر باشد به راحتی قابل رهگیری و موارد تخلف قابل شناسایی است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - بهداشت گفت: «داشبوردهای مدیریت توزیع واکسن کرونا در سطوح مختلف دانشگاهی، استانی و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - کشوری در اختیار وزارت بهداشت است و از ستاد وزارت بهداشت وضعیت توزیع واکسن تا دورترین مناطق کشور قابل مشاهده و رصد است و ناظران در اداره - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - کل بازرسی و حراست وزارت بهداشت نیز بر آن نظارت دقیق - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - دارند.»

جهانپور اعلام کرده شاید در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - اوایل واکسیناسیون کرونا مواردی بسیار محدود و انگشت شمار تخلفاتی وجود داشت و در مواردی در چند شهر از جمله آبادان برای افرادی که مشمول واکسیناسیون نبودند، واکسن تزریق شده بود، اما او تأکید کرده  همه این موارد شناسایی شده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - و با افراد متخلف نیز برخورد شده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - است.

سخنگوی سازمان غذا و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - دارو همچنین درباره واکسن‌های کرونا در بازار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - آزاد گفت که اصل بر جعلی و تقلبی بودن آنهاست: «ممکن است از برخی کشورهای اطراف واکسن‌هایی از مجاری غیر رسمی وارد شده باشد که سلامت، رعایت زنجیره - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - سرد و حتی اصالت آنها زیر سوال است. ورود واکسن های تقلبی و قاچاق به بازار آزاد موضوع دیگری است و همان طور که از گذشته در مورد دارو هم بازار سیاه را داشته‌ایم.»

جهانپور در مصاحبه خود تأکید کرده که وزارت بهداشت انتشار عمومی اطلاعات افراد مشمول واکسن را منتشر نخواهد کرد:

«اگر نیاز باشد اطلاعات توزیع واکسن در اختیار نهادهای نظارتی قرار می گیرد اما انتشار عمومی اطلاعات افراد مشمول واکسن امکان‌پذیر نیست و در هیچ جای دنیا انجام نمی شود زیرا بر خلاف اصول اخلاقی پزشکی است و اطلاعات پزشکی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - و بیماری‌های افراد جزو اطلاعات شخصی و محرمانه است و قابل انتشار نیست.»

گفتنی است تا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - کنون بیش از  ۶۵۲ هزار و  - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - ۹۰۳ نفر دوز اول واکسن - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - کرونا و ۱۷۱ هزار و ۲۱۰ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به بیش از  ۸۲۴ هزار و ۱۱۳ دوز رسیده و حدود دو میلیون دوز واکسن کرونا از تولید کنندگان مختلف شامل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نی ریز استان فارس - اسپوتنیک روسیه، سینوفارم چین، کوواکسین هند و آسترازنکای تولید کره جنوبی وارد کشور شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone