🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22570.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

توسعه باتری پروتونی ارگانیک که در دمای زیر صفر هم کار می کند

باتری‌های کنونی از چندین مشکل رنج می‌برند و به محیط زیست ضرر می‌زنند. این موارد باعث شده محققان روی توسعه باتری‌های جدید تمرکز کنند که جدیدترین آن‌ها، یک باتری پروتونی است که با سرعت بالایی ...

باتری‌های کنونی از چندین مشکل رنج می‌برند و به محیط زیست ضرر می‌زنند. این موارد باعث شده محققان روی توسعه باتری‌های جدید تمرکز کنند که جدیدترین آن‌ها، یک باتری پروتونی است که با سرعت بالایی شارژ می‌شود - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - و در دمای زیر صفر درجه نیز کارایی دارد.

اکثر باتری‌های کنونی مانند باتری‌های لیتیوم یونی با استفاده از فلزات ساخته شده‌اند. این فلزات - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - باید استخراج و تصفیه شوند که آسیب - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - زیادی به محیط زیست می‌رسانند. علاوه بر ساخت، دفع آن‌ها نیز برای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - محیط زیست خطراتی ایجاد می‌کند. محققان دانشگاه اوپسالا برای مقابله با این مشکلات، نوع جدیدی از باتری پروتونی را توسعه داده‌اند که با اجزای کاملا ارگانیک تولید می‌شود - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - و آسیب کمتری به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - محیط زیست می‌زند.

ظرفیت این باتری به 60 میلی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - آمپر ساعت می‌رسد، بنابراین نمی‌توان از آن برای خودروها و حتی گوشی‌های هوشمند استفاده کرد. با وجود این موضوع، باتری جدید دارای چندین مزیت است که می‌توان به شارژ شدن آن در 100 ثانیه، حفظ کامل ظرفیت در 500 سیکل شارژ، امنیت بالای الکترولیت (عدم انفجار یا آتش گرفتن) و کار در دمای پایین (منفی 24 درجه سلسیوس) اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرودشت استان فارس

اجزای ارگانیک فعال در این باتری، «کینون» نام دارند. کینون اغلب توسط باکتری‌ها و گیاهان در فرایندهایی مانند فتوستنز - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - و تنفس سلولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای طراحی جدید باتری، الکترودها از پلیمرهای جامد کینون‌های خاصی ساخته شده‌اند. این الکترودها در محلول اسید آبی غوطه‌ور شده‌اند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - که در حقیقت همان الکترولیت است. این محلول امکان حرکت الکترون‌ها میان کاتد و آند را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - فراهم می‌کند. این مکانیزم تفاوتی با مکانیزم باتری‌های لیتیوم یونی ندارد، البته محققان یون‌های هیدروژن را حرکت داده‌اند. از آنجایی که این یون‌ها فقط حاوی پروتون هستند، این سیستم با نام باتری پروتونی شناخته می‌شود.

در حالی که تیم دانشگاه اوپسالا موفق به توسعه این باتری شده، اما برای بهبود ولتاژ و ظرفیت باید بهینه سازی شود. همچنین می‌توان آن را با استفاده از کینون‌های دیگر مورد آزمایش قرار داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone