🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18900.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

این گلکسی S21 بیش از ۱۰ روز است که زیر آب غوطه‌ور شده و هنوز کار می‌کند [تماشا کنید]

یکی از کاربران در آزمایشی عجیب که همچنان در حال انجام است گلکسی S21 را بیش از ده روز زیر آب غوطه ور کرده و پخش زنده آن را در یوتیوب قرار داده است. گلکسی ...

یکی از کاربران در آزمایشی عجیب که همچنان در حال انجام است گلکسی S21 را بیش از ده روز زیر آب غوطه ور کرده و پخش زنده آن را در یوتیوب قرار داده است.

گلکسی S21 سامسونگ از گواهی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - IP68 بهره - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - می‌برد که به معنی مقاومت آن در برابر نفوذ آب تا عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - دقیقه است. ظاهرا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - این گواهی برای کانال یوتیوب Photo Owl Time Lapse کافی نبوده چون این گوشی را ۱۱ روز است که زیر آب گذاشته تا ببیند تا کی در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند.

گلکسی S21 تاکنون - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - ۱۰ روز یا ۲۴۰ ساعت را درون آکواریوم دوام آورده و حالا یازدهمین روز را زیر آب - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - می‌گذراند. کانال یاد شده اشاره می‌کند که برخی روزها مجبور شده موبایل را از آب بیرون بیاورد که ریست کردن زمان‌سنج یکی از آنهاست. به گفته او زمان‌سنج گلکسی S21 تا ۹۹ ساعت و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - ۵۹ دقیقه و ۵۹ ثانیه را محاسبه می‌کند و پس از آن باید موبایل را به صورت دستی ریست کرد که زمان از ۰ شروع می‌شود. گلکسی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - S21 در تمام این مدت به لطف پد شارژر وایرلس - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - که پشت شیشه آکواریوم نصب شده انرژی خود را تأمین کرده است.

گلکسی S21 در روز پنجم لایو استریم پیغام «رطوبت» را نمایش داد. پس از این اتفاق - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - نمایشگر واکنش نشان نمی‌داد و لمس‌های خودکار (گوست تاچ) ثبت می‌کرد که با فشردن دکمه‌ها حل شد. کانال یاد شده اضافه می‌کند که پس از ۲۴۱ ساعت و ۱۰ دقیقه اسپیکرها را به درخواست کاربران آزمایش کرد که خروجی آنها بسیار بم و به سختی قابل تشخیص بودند.

Photo - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - Owl Time Lapse - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - هدف از غوطه ورسازی گلکسی S21 را آزمایش گواهی IP68 آن اعلام کرده. همانطور که البته در ابتدای متن اشاره شد این گواهی به معنی دوام ۳۰ دقیقه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرودشت استان فارس - تا عمق ۱.۵ متری است و بنابراین استفاده از یک آکواریوم که عمق آن به سختی به ۵۰ سانتی متر می‌رسد معیار مناسبی برای این آزمایش نیست، اما با این وجود جالب است و باید دید تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone