🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  4. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15983.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

باگ توییتر: بعضی فلیت‌ها بعد از ۲۴ ساعت حذف نمی‌شوند

توییتر به تازگی قابلیت «فلیت» را برای کاربران ارائه کرده که مشابه استوری اینستاگرام است و پس از ۲۴ حذف می‌شود. با این حال یک باگ امکان دسترسی به آن‌ها پس از این مدت زمان ...

توییتر به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نهاوند استان همدان - تازگی قابلیت «فلیت» را برای کاربران ارائه کرده که مشابه استوری اینستاگرام است و پس از ۲۴ حذف - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نهاوند استان همدان - می‌شود. با این حال یک باگ امکان دسترسی به آن‌ها پس از این مدت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نهاوند استان همدان - زمان را فراهم می‌کند.

این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نهاوند استان همدان - باگ به افراد اجازه می‌دهد که حتی پس از ۲۴ ساعت به استوری‌ها دسترسی داشته باشند. جزئیات مربوط به این باگ تقریبا یک - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نهاوند استان همدان - هفته پس از ارائه عمومی آن منتشر شده است.

این باگ باعث می‌شود که هر فردی به فلیت یک کاربر دسترسی داشته باشد و آن را دانلود کند. با مشاهده و دانلود فلیت، برای کاربر نوتیفیکیشنی ارسال نمی‌شود. با توجه به این موضوع، این باگ امکان سوءاستفاده از استوری‌ها را فراهم می‌کند و می‌توان آرشیوی از آن‌ها حتی از پس از مدت ۲۴ ساعت ایجاد کرد.

در هنگام استفاده از این ویژگی توییتر، لیستی از فلیت از سرور برای افراد ارسال می‌شود. هر فلیت دارای یک - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نهاوند استان همدان - لینک مستقیم است. زمانی که این لینک در مرورگر باز شود، یک - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نهاوند استان همدان - تصویر یا ویدیو بارگذاری - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نهاوند استان همدان - می‌شود. با این وجود حتی پس از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نهاوند استان همدان - گذشت ۲۴ ساعت، سرور همچنان لینک‌های مربوط به فلیت را که در اپ توییتر از بین رفته‌اند، برمی‌گرداند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نهاوند استان همدان

سخنگوی توییتر اعلام کرده که این مشکل رفع می‌شود:

«ما از این باگ که امکان دسترسی به URL هر فلبتپس از ۲۴ ساعت را فراهم می‌کند، مطلع هستیم. ما مشغول رفع این مشکل هستیم و به زودی آن را ارائه می‌کنیم.»

توییتر اعلام کرده که رفع مشکل به معنای حذف - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نهاوند استان همدان - مناسب هر فلیت پس از مدت ۲۴ ساعت است. این شبکه اجتماعی تا ۳۰ روز آن‌ها را از سرورهای خود حذف نمی‌کند. در صورت نقض قوانین، شاید توییتر آن‌ها را برای مدت زمان طولان‌تری در سرورهای خود نگهداری کند.

با توجه به این باگ، کاربران باید با احتیاط بیشتری درون این شبکه اجتماعی فلیت یا استوری ایجاد کنند. انتظار می‌رود در آینده نزدیک این مشکل برطرف شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone