🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18898.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

دارپا طراحی پهپاد خودران با قابلیت پرتاب موشک هوا به هوا را کلید زد

دارپا یا آژانس پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا به عنوان بخشی از برنامه «LongShot»، یک هواپیمای بدون سرنشین (UAV) یا پهپاد خودران توسعه می‌دهد که می‌تواند موشک هوا به هوا پرتاب کند و حالا طراحی این ...

دارپا یا آژانس پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا به عنوان بخشی از برنامه «LongShot»، یک هواپیمای بدون سرنشین (UAV) یا پهپاد خودران توسعه می‌دهد که می‌تواند موشک هوا به هوا پرتاب کند و حالا طراحی این پهپاد آغاز شده است.

طراحی این پهپاد پیشرفته در فاز اولیه برعهده شرکت‌های «لاکهید مارتین»، «نورثروپ گرامن» و «جنرال اتمیکس» خواهد بود. برنامه اصلی امکان پرتاب یک پهپاد از یک هواپیمای سرنشین‌دار بزرگتر است که بتواند در مناطقی که امکان پرتاب موشک از زمین وجود ندارد، کارایی داشته باشد و در مبارزات هوایی شرکت کند. این پروژه میزان آسیب‌های انسانی را به حداقل می‌رساند چرا که با هواپیماهای بدون سرنشین روبه‌رو هستیم.

دارپا با توسعه این پهپاد جدید می‌خواهد برد ماموریت‌ها و همچنین بهره‌وری آن‌ها را افزایش دهد. مدیر برنامه دارپا، «پل کالهون» از تغییر الگوی جنگ هوایی توسط برنامه LongShot خبر داده:

«برنامه Longshot با یک پهپاد، وسیله بدون سرنشین پرتابی در هوا که می‌تواند از نسل کنونی جنگ‌افزارهای هوا به هوا و نمونه پیشرفته آن‌ها استفاده کند، الگوی جنگ‌های هوایی را تغییر می‌دهد. این برنامه با ارائه یک روش جایگزین برای حملات، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - پیشرفت جنگ‌افزارهای سنتی را به چالش می‌کشد.»

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان

یکی از بزرگترین اهداف این برنامه، به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - حداقل رساندن آسیب به جت‌های جنگنده و خلبانان است. با وجود توسعه پهپادهای خودران، جت‌های جنگنده در آینده نقش بازدارنده را برعهده خواهند داشت و پهپادها، در حملات مشارکت می‌کنند.

دارپا در ادامه برنامه‌اش یک سیستم آزمایشی پرتاب در هوا می‌سازد و آن را آزمایش می‌کند تا توانایی‌های کنترل پرواز در قبل، حین و بعد از پرتاب جنگ‌افزار را به نمایش بگذارد.

این پهپاد خودران نه تنها راهی برای مبارزه با اهداف از فواصل دور ارائه می‌کند، بلکه می‌تواند از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - فاصله نزدیک موشک - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - پرتاب کند و اهداف را نابود کند. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - با توجه به پیشرفت چشمگیر توانایی‌ها - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - و برد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - موشک‌ها در سال‌های گذشته، افزایش قدرت مانور و همچنین توسعه سیستم‌های پرواز بدون سرنشین برای مقابله با خطرات ضروری به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone