🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18899.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

توسعه‌دهنده iOS فاش کرد: جولان اپ‌های کلاهبرداری در اپ استور با درآمدهای میلیونی

یکی از توسعه‌دهندگان اپ استور از وجود چندین برنامه کلاهبرداری در این فروشگاه خبر داده که شعار اپل در مورد امنیت بالای آن را زیر سوال می‌برند. «کاستا الفتریو» (Kosta Eleftheriou)، توسعه دهنده اپلیکیشن FlickType ...

یکی از توسعه‌دهندگان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - اپ استور از وجود چندین برنامه کلاهبرداری در این فروشگاه خبر داده که شعار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - اپل در مورد امنیت بالای آن را زیر سوال می‌برند.

«کاستا الفتریو» (Kosta Eleftheriou)، توسعه دهنده اپلیکیشن FlickType برای اپل واچ در دو هفته اخیر در حال انتقاد کردن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - از اپل به خاطر اجرای ناقص قوانین در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - اپ استور - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - بوده که به گفته - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - او به اپ‌های کلاهبرداری و کپی اجازه جولان دادن می‌دهد. او اضافه می‌کند که این برنامه‌ها به لطف نظرات و امتیازات پنج ستاره که اغلب جعلی هستند، در حال درآمدزایی هنگفت برای توسعه‌دهندگانشان هستند.

کاستا می‌گوید اجرای سلیقه‌ای قوانین اپ استور و مدیریت نامناسب سبب بوجود آمدن چنین وضعیتی شده است. به گفته - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - او اپ‌های کلاهبرداری با استفاده از سرویس‌های اشتراک گول‌زننده در حال خالی کردن جیب کاربران بوده و نظرات و امتیازات جعلی و سیستم رتبه دهی معیوب به آنها کمک می‌کنند تا به صدر جدول برنامه‌ها راه یافته و جای اپ‌های حقیقی که توسط تیم‌ها یا شرکت‌های کوچک توسعه داده شدند را بگیرند. او اضافه می‌کند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - که اپل تا زمانی که پای یکی از رقبایش مثل فیسبوک یا اپیک گیمز در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - میان نباشد و یا توجه رسانه‌ها جلب نشده باشد، در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - اجرای قوانین اپ استور سلیقه‌ای عمل می‌کند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان

کاستا می‌گوید اپ او (FlickType) توسط چندین توسعه دهنده کپی شده و آنها بدون ارائه سرویس - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - مفید از کاربران هزینه اشتراک هنگفت گرفته‌اند و اپل فقط به واسطه نظرات و امتیازات مثبت (که به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - گفته - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - او جعلی هستند) تاکنون کاری با آنها نداشته - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - است. او می‌افزاید اپ جعلی KeyWatch که رقیب او محسوب می‌شود، بدون داشتن عملکرد صحیح هر هفته ۸ دلار از کاربران هزینه اشتراک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - می‌گیرد که سالانه بالغ بر ۲ میلیون دلار خواهد شد.

کاستا می‌گوید اپل پس از اعتراضات او برخی از برنامه‌های جعلی را حذف کرده ولی همچنان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - به توسعه دهندگان آنها اجازه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - انتشار برنامه‌های دیگر را می‌دهد. برخی منتقدین با اشاره به کمیسیون ۳۰ درصدی مدعی شده‌اند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - که کمپانی کوپرتینویی از وجود برنامه‌های جعلی سود می‌برد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - بنابراین گام جدی برای مدیریت اپ استور و اجرای کامل قوانین برنمی‌دارد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان
اپ GPS Speedometer که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - توسط توسعه دهنده KeyWatch ساخته شده، همچنان در اپ استور وجود دارد و با اشتراک سالانه ۴۱۶ دلار ماهانه ۲۰۰ هزار دلار از کاربران کلاهبرداری می‌کند.

اپل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - تاکنون به ادعاهای کاستا جواب نداده، هر چند که KeyWatch و برخی دیگر از اپ‌های کلاهبرداری را حذف کرده است. اینها البته کاستا را قانع نکرده و او با اشاره به اینکه مشکل اپ استور ریشه‌ای است، می‌گوید تا زمانی که سیستم رتبه‌دهی و اعتماد این فروشگاه دگرگون نشده و توسعه دهندگان کلاهبردار از آن اخراج نشده‌اند، به اعتراض ادامه خواهد داد.

کاستا معتقد است معرفی یک فروشگاه اپلیکیشن رقیب می‌تواند بسیاری از مشکلات این چنینی در اپ استور را حل کند؛ پیشنهادی که شرکت اپیک نیز به خاطر حذف بازی فورتنایت در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - شکایت خود از اپل مطرح کرده و بسیاری از توسعه دهندگان و کاربران خواهان آن هستند. او سکوت اپل در برابر اعتراضات خود را ناامیدکننده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - می‌داند اما می‌گوید سبب بلندتر شدن صدای اعتراض او شده‌اند.

اعتراضات کاستا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - توجه و پشتیبانی تعداد زیادی از توسعه دهندگان iOS را جلب کرده و باری دیگر تنش میان اپل و توسعه دهندگان نرم افزار بر سر قوانین جنجالی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - اپ استور را نشان می‌دهد؛ فروشگاهی که سال گذشته بیش از ۶۴ میلیارد دلار برای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ملایر استان همدان - این شرکت درآمدزایی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone