🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22348.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آخرین آمار ویروس کرونا در یک نگاه؛ شمار جان باختگان از 130 هزار تن عبور کرد

بر اساس داده‌های محققان دانشگاه «جانز هاپکینز»، تا لحظه درج این مطلب 137 هزار و 108 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. 2 میلیون و 64 هزار و ...

بر اساس داده‌های محققان دانشگاه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - «جانز هاپکینز»، تا لحظه درج این مطلب 137 هزار و 108 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. 2 - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - میلیون و 64 هزار و 668 نفر به آن مبتلا شده‌اند و 515 هزار و 450 - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - نفر بهبود پیدا کرده‌اند. در ادامه به آمارهای چند کشور از جمله ایران نگاهی می‌اندازیم.

مقامات پاریس از بیش از هزار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - و 438 فوتی جدید در اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر می‌دهند که 924 نفر از خانه‌های سالمندان بوده‌اند. تعداد کل قربانیان در این کشور به 17 هزار و 167 نفر رسیده است.

«Jérôme Salomon»، از مقامات ارشد بهداشتی فرانسه نیز از ابتلای 2 هزار و 632 مورد جدید به ویروس کرونا خبر داد. تا لحظه درج این خبر 134 هزار و 582 نفر در فرانسه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

ایالات متحده

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری (CDC) ایالت واشنگتن، ابتلای 605 هزار و 390 نفر به ویروس کرونا را گزارش کرده که نسبت به آمار قبلی، 26 هزار و 385 مورد جدید به آن اضافه شده است. آمار قربانیان نیز با مرگ 2 هزار و 330 نفر، به 24 هزار و 582 نفر رسیده است.

بریتانیا

دپارتمان بهداشت و مراقبت اجتماعی بریتانیا می‌گوید در مجموع 12 هزار و 868 نفر در بیمارستان‌های - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - بریتانیا جان خود را از دست داده‌اند. روز چهارشنبه آمار فوتی‌ها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - 761 نفر اعلام شد که نسبت به آمار روز قبل از آن (778 نفر) کاهش داشته است. تاکنون 99 هزار و 489 نفر در بریتانیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

مقامات بهداشتی بریتانیا در حال - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - کمک رسانی به خانه سالمندانی هستند که در آن 24 نفر فوت کرده‌اند که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - 8 نفر از آنها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - به ویروس کرونا مبتلا بوده‌اند. مقامات شهر استفوردشر (Staffordshire) می‌گویند در طول بیش از سه هفته، 24 نفر در این خانه سالمندان فوت کرده‌اند که 16 نفر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - از آن‌ها آزمایش کرونا را انجام نداده بودند.

ایران

بر اساس - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - آمارهای محققان دانشگاه «جانز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - هاپکینز»، تاکنون 76 هزار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - و 389 نفر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - کشورمان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و متأسفانه 4 - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابل استان مازندران - هزار و 77 نفر بر اثر آن جان خود را از دست داده‌اند. خوشبختانه 49 هزار و 933 نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone