🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30735.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

طرح مفهومی تازه‌ای که شمایل کلی مک مینی جدید و متعلقات آن را به تصویر می‌کشد

کمتر از 12 ساعت تا رویداد ماه اکتبر اپل باقی مانده؛ رویدادی که در جریان آن باید منتظر رونمایی از مدل های به روزرسانی شده آیپد پرو، مک و دیگر محصولات اهالی کوپرتینو باشیم. بعد ...

کمتر از 12 ساعت تا رویداد ماه اکتبر اپل باقی مانده؛ رویدادی که در جریان آن باید منتظر رونمایی از مدل های به روزرسانی شده آیپد پرو، مک و دیگر محصولات اهالی کوپرتینو باشیم. بعد از گذشت چهار سال از عرضه آخرین دستگاه این خانواده، اپل حالا برای رونمایی از مدل ارتقایافته مک مینی آماده است و به تازگی طرحی مفهومی از این دیوایس در فضای مجازی منتشر شده که پورت های بهبودیافته، رنگ خاکستری فضایی، مجیک کیبورد جدید و سنسور Touch ID را به نمایش در می آورند.

در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره مک مینی جدید در دست نیست اما خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی طی تابستان اخیر پیش بینی کرد که تمرکز اپل بر کاربران حرفه ای خواهد بود و به تبع این مسئله، با دیوایسی گران قیمت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان - روبرو هستیم. حالا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان - هنرمندی به نام Viktor Kádár براساس اطلاعات اندکی که به گوشمان رسیده، رندرهایی از آنچه ممکن است اپل امشب معرفی کند تدارک دیده است.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان

در این طرح مفهومی، شمایل کلی و همیشگی دستگاه حفظ شده و طراح - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان - آن دیوایسی مجهز به 4 پورت تاندربولت 3 یا USB-C را متصور شده که در کنار پورت های سنتی تر، گزینه های بیشتری در اختیارتان قرار می دهد. در این بین تعداد پورت های USB-A از چهار عدد به دو عدد کاهش یافته.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان

Kádár ضمناً به طراحی یک مجیک کیبورد جدید پرداخته که شامل تاچ باری با سنسور اثر انگشت Touch ID نیز می شود. نکته قابل توجه آنکه که این طرح، نسخه وایرلس کیبوردی بدون نام پد را به نمایش در می آورد اما اپل هم اکنون به فروش کیبوردی وایرلس و خاکستری فضایی همراه با نام پد می پردازد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان

در نهایت پکیج رندرهای تازه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان - با نمایشگری مجهز به حاشیه های بسیار باریک تکمیل می شوید. اگرچه اپل اعلام کرده که در آینده نزدیک نمایشگر مخصوص به خود را عرضه خواهد کرد، چنین دیوایسی تا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان - پیش از عرضه مک پرو بعدی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان - طی سال آتی میلادی روانه بازار نخواهد شد و احتمالاً هم تنها با آن دیوایس سازگاری داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر احمد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ آیا میشه بگید اطراف اسفه سالار شهرضا تعمیر لباسشویی وستینگهاوس WLCF-07GG-WD هم دارید؟
پاسخ: بله در اسفه سالار شهر شهرضا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone