تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13384.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تکنولوژی جدید اپل می‌تواند بریدگی نمایشگر آیفون را به تاریخ بسپارد

اپل در حال تحقیق درباره فناوری جدیدی است که می‌تواند دوربین سلفی و سنسور تشخیص چهره را زیر نمایشگر پنهان کرده و سرانجام ناچ را از نمایشگر آیفون حذف کند. بر اساس برخی شایعه‌ها، اپل ...

اپل در حال تحقیق درباره فناوری جدیدی است که می‌تواند دوربین سلفی و سنسور تشخیص چهره را زیر نمایشگر پنهان کرده و سرانجام ناچ را از نمایشگر آیفون حذف کند.

بر اساس برخی شایعه‌ها، اپل به فکر اضافه کردن حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به آیفون - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - است. حال پتنت جدیدی که در اداره ثبت اختراع و مالکیت فکری - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - ایالات متحده به ثبت رسیده، نشان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - می‌دهد که کمپانی کوپرتینونشین به فکر پنهان کردن دوربین سلفی و سنسورهای مربوط به تشخیص چهره در زیر نمایشگر است. جالب آنکه در پتنت آشکارا به «دوربین زیر نمایشگر» اشاره شده است.

این پتنت به نوعی حسگر نوری (Photodetector) اشاره می‌کند که نور را پس عبور از نمایشگر جذب می‌کند. اپل می‌خواهد از این حسگر نوری به عنوان ابزار احراز هویت استفاده کند که قادر به خواندن اسکن - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - اثر انگشت و نقشه سه بعدی چهره کاربر خواهد بود. به عبارت دیگر، به کمک این حسگر می‌توان قابلیت‌های «تاچ آیدی» و «فیس آیدی» را به زیر نمایشگر انتقال داد.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان

در قسمتی از توضیحات این پتنت آمده: «از آرایه‌ای از حسگرهای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - نوری می‌توان برای امنیت، پایش سلامت یا سرگرمی استفاده کرد. برای مثال، اگر قابلیت امنیتی را در نظر بگیریم، حسگرها می‌توانند برای دریافت داده‌های بیومتریک اعم از اثر انگشت، نقشه کف دست، اسکن سه بعدی صورت یا قرنیه چشم استفاده شوند. سپس از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - این داده‌ها می‌توان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - برای تشخیص یا احراز هویت استفاده کرد.»

در ادامه پتنت آمده که حسگرهای نوری را می‌توان پشت یک لایه - برای مثال پنل LTPO OLED یا LCD - نصب کرد که قابلیت فعالیت مستقل یا همکاری با دیگر سنسورها به عنوان سنسور احراز هویت بیومتریکی یا تشخیص چهره را خواهند داشت. علاوه بر این، حسگرها را می‌توان به گونه‌ای پیکربندی کرد که به عنوان دوربین سلفی، حسگر اثر انگشت یا تشخیص چهره بکار - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - گرفته شوند.

اگر این پتنت به واقعیت تبدیل شود، آیفون سرانجام با نمایشگر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - تمام صفحه و بدون بریدگی نسبتاً زشت به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone