🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15869.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شکایت برخی کاربران از تخلیه سریع باتری آیفون پس از نصب iOS 14.2

تعدادی از کاربران آیفون از مشکل تخلیه سریع باتری پس از نصب بروزرسانی iOS 14.2 خبر داده‌اند. گزارشاتی در مورد مشکل تخلیه سریع باتری آیفون پس از نصب آپدیت iOS 14.2 در سایت اپل و ...

تعدادی از کاربران آیفون از مشکل تخلیه سریع باتری پس از نصب بروزرسانی iOS 14.2 خبر داده‌اند.

گزارشاتی در مورد مشکل تخلیه سریع باتری آیفون پس از نصب آپدیت iOS 14.2 در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نهاوند استان همدان - سایت اپل و ردیت منتشر شده است. آنطور که کاربران گزارش کرده‌اند، پس از نصب بروزرسانی جدید باتری آیفون سریع‌تر خالی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نهاوند استان همدان - می‌شود و مدت زمان شارژ نیز بیشتر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نهاوند استان همدان - از معمول طول می‌کشد. برخی از کاربران می‌گویند مشکل حادتر است و باتری دیوایس آنها در کمتر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نهاوند استان همدان - از نیم ساعت بیش از ۵۰ درصد کم شده و با استفاده عادی حدود ۵ درصد در تنها چند دقیقه از دست رفته است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نهاوند استان همدان

در ادامه گزارش آمده که این مشکل احتمالاً نرم افزاری است چرا که چندین کاربر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نهاوند استان همدان - مشکل گیر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نهاوند استان همدان - کردن باتری در درصدهای بالا و کاهش آن و همچنین افزایش ناگهانی درصد باتری پس از ریست - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نهاوند استان همدان - کردن دیوایس را تجربه کرده‌اند. این مشکل عمدتاً در آیفون‌های قدیمی‌تر مثل آیفون XS، آیفون 7، آیفون 6s و نسل اول آیفون SE دیده شده است. برخی از کاربران آیپد پرو ۲۰۱۸ نیز پس از نصب iPadOS 14.2 با چنین مشکلی مواجه شده‌اند.

iOS 14.2 و iPadOS 14.2 تنها دو هفته پس از iOS 14.1 و iPadOS 14.1 با قابلیت‌ها و اموجی‌های جدید منتشر شدند. تاکنون گزارشی در مورد برطرف شدن مشکل تخلیه باتری در بروزرسانی iOS 14.2.1 منتشر نشده است. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نهاوند استان همدان - نسخه آزمایشی iOS 14.3 و iPadOS 14.3 مدتی قبل منتشر شد، بنابراین اپل احتمالاً مشکل را در این آپدیت برطرف کرده است. این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نهاوند استان همدان - نسخه همچنین پشتیبانی از فرمت ProRAW را به آیفون ۱۲ آورده و باگ‌های جزئی اپ‌های Home, Health و Weather را برطرف کرده است.

آنطور که در گزارش آمده، کاربرانی که آیفون قدیمی دارند و هنوز بروزرسانی iOS 14.2 را نصب نکرده‌اند، بهتر است کمی دست نگه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نهاوند استان همدان - دارند تا نسخه 14.3 منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone