🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43107.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تنها 11 درصد از مشتریان مایل به پرداخت بیش از 1000 دلار برای آیفون 8 هستند

بر اساس آخرین اخبار موجود، آیفون 8 اپل قیمتی بیش از 1000 دلار خواهد داشت که چنین مبلغی احتمالاً بسیاری از مشتریان را از خرید پیشرفته ترین آیفون تاریخ منصرف خواهد کرد. [digipullqoute place="right"]18 درصد ...

بر اساس - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آخرین اخبار موجود، آیفون 8 اپل قیمتی بیش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 1000 دلار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خواهد داشت که چنین مبلغی احتمالاً بسیاری از مشتریان را از خرید پیشرفته ترین آیفون تاریخ منصرف خواهد کرد.

18 درصد از صاحبان آیفون، حاضرند برای آیفون 8 بیش از 1000 دلار بپردازند

در همین راستا بانک انگلیسی «Barclay's» طی پیمایشی در میان افرادی که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قصد خرید موبایل جدیدی را دارند، به این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نتیجه رسید که تنها 11 درصد از خریداران حاضر به پرداخت مبلغی بیش از 1000 دلار برای آیفون جدید هستند که این رقم، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در میان اشخاصی که هم اکنون صاحب یک دستگاه آیفون هستند به 18 درصد می رسد.

البته باید در نظر داشت که چنین آماری نمی تواند مبنای پیش بینی فروش آیفون 8 قرار بگیرد اما جالب است بدانید که طبق داده های پیمایش مورد بحث، اکثر افراد حاضر بودند در ازای واگذاری آیفون خود و طی یک برنامه قسط بندی 12 ماهه، یک دستگاه آیفون 8 دریافت کنند.

این موضوع نشان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می دهد که استفاده از تسهیلات - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پرداختی و در نظر گرفتن تخفیف برای بازگردانی مدل های قدیمی تر، می تواند به افزایش فروش آیفون 8 کمک کرده و مشتریان بیشتری را به سوی گرانقیمت ترین آیفون تاریخ بکشاند.

هرچند با توجه به گزارشات موجود، اپل احتمالاً در ابتدای عرضه با کمبود آیفون 8 مواجه بوده و تعداد زیادی از مشتریان باید برای خرید این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - محصول زمان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بیشتری منتظر بمانند و یا به مدل های - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 7S و 7S Plus بسنده کنند.

با این حال باید منتظر بود و دید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که آیا محصول ویژه اپل برای دهمین سالگرد عرضه آیفون، می تواند با ویژگی هایی مانند نمایشگر لبه به لبه OLED و تشخیص چهره، قیمت بالای خود را برای خریداران توجیه کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone