🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43112.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

راهنمای ثبت عکس های بهتر با دوربین گلکسی اس 8

اگر از شما بخواهند به مهم ترین ویژگی های گلکسی اس ۸ (بررسی دیجیاتو) اشاره کنید، احتمالاً اول از همه نمایشگر خمیده و بدون حاشیه دستگاه به ذهنتان می رسد. پرچمدار اخیر سامسونگ ضمناً برای ...

اگر از شما بخواهند به مهم ترین ویژگی های گلکسی اس ۸ (بررسی دیجیاتو) اشاره کنید، احتمالاً اول از همه نمایشگر خمیده و بدون حاشیه دستگاه به ذهنتان می رسد. پرچمدار اخیر سامسونگ ضمناً برای اولین بار به لطف داک جدید دکس (بررسی دیجیاتو) می تواند به کامپیوتر شخصی شما تبدیل شود یا دستیار دیجیتالی و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - تازه این شرکت را با نام بیکسبی در اختیارتان قرار دهد.

اما گذشته از تمام این امکانات جدید نباید فراموش کنیم که پرچمدار سامسونگ در زمینه عکس برداری هم عموماً یکی از بهترین های بازار بوده است و می تواند عکس های نفس گیر خلق کند، خصوصاً اگر مدتی را برای گشت و گذار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - در منوهای نرم افزاری دوربین و آشنایی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - با امکانات بسیار متنوع دستگاه در این بخش صرف کرده باشید. با ادامه مطلب همراه شوید تا نگاهی داشته باشیم به برخی از این امکانات - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - کاربردی و جذاب در دوربین گلکسی اس ۸.

شروع تصویربرداری

قبل از هرچیز بد نیست به ۳ روش موجود برای فعال کردن دوربین دستگاه اشاره کنیم.

  • روش اول: مراجعه به صفحه خانگی و انتخاب آیکون دوربین.
  • روش دوم: در صفحه قفل دستگاه روی آیکون کوچک دوربین در گوشه پایین سمت راست، سوایپ کنید.
  • روش سوم: دکمه پاور را ۲ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - بار پشت هم فشار دهید.

اگر از روش سوم استفاده کنید، دوربین دستگاه تقریباً یک ثانیه بعد آماده تصویربرداری خواهد بود و کمتر پیش می آید صحنه مورد نظر خود را از دست بدهید.

ناوبری در رابط کاربری

در رابط کاربری دستگاه بسیاری از عملکردها با یک سوایپ ساده انجام می شود. با سوایپ به سمت بالا یا پایین، دوربین عقب یا جلوی بدنه را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - انتخاب کنید. سوایپ از سمت چپ حالت های متنوع تصویربرداری را نمایان می کند و سوایپ از سمت راست - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - هم امکاناتی مثل فیلترهای رنگی آماده، استیکر و ماسک های واقعیت افزوده را در دسترس قرار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - می دهد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران

بهتر کردن تجربه کاربری

در رابط کاربری دوربین گلکسی اس ۸ جزئیاتی وجود دارد که استفاده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - از آنها می تواند تجربه کاربری تصویربرداری را بهتر کند. در ادامه نگاهی داریم به برخی از این نکات.

زوم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - راحت

گلکسی اس ۸ بر خلاف آیفون ۷ پلاس (بررسی دیجیاتو) زوم اپتیکال ندارد، اما در عوض سامسونگ قابلیتی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - به نام multi frame image processing در پرچمدار خود تعبیه کرده که باعث می شود - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - زوم کردن تاثیر کمتری روی کیفیت عکس داشته باشد.

اما قابلیتی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - که بهتر از هرچیز این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - ویژگی را تکمیل می کند، امکان زوم کردن با سوایپ روی دکمه شاتر فیزیکی است. کافی است دکمه سفید رنگ شاتر را بگیرید و به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - بالا و پایین (یا در حالت عمودی بودن موبایل، به چپ و راست) بکشید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران

دکمه شاتر معلق

اگر محل پیش فرض دکمه شاتر برای شما مناسب نیست، می توانید یک دکمه شاتر دوم به صفحه اضافه کنید و آن را هرجای تصویر که می خواهید قرار دهید. برای فعال کردن این قابلیت به منوی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - تنظیمات رفته و گزینه Floating Camera button را فشار دهید تا شاتر دوم روی تصویر اضافه شود.

عکاسی با دستور صوتی

در گلکسی اس ۸ هم مثل برخی از رقبا می توانید به طور کلی دکمه شاتر را فراموش کنید و از فرمان صوتی برای ثبت عکس استفاده نمایید. برای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - این منظور به منوی تنظیمات دوربین رفته و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - گزینه Voice - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - control را روشن نمایید. از این به بعد موبایل شما با شنیدن یکی از کلمات «Smile»، «Cheese» یا «Capture» عکس ثبت می کند و عبارت «Record Video» نیز به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - آغاز فیلمبرداری منجر خواهد شد.

عکاسی با دستور حرکتی

برای ثبت سلفی روش ساده تری از دستور صوتی هم وجود دارد. به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - منوی تنظیمات بروید و گزینه «Shooting methods» را انتخاب کنید. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - اینجا ۳ حالت وجود دارد که می توانید آنها را بسته به میل خود انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران

  • Tap screen: برای ثبت سلفی با لمس صفحه
  • Show palm: در صورت فعال بودن این گزینه اگر دست خود را جلوی دوربین تکان دهید (مثل حالت خداحافظی کردن) دستگاه چند لحظه بعد عکس سلفی می گیرد، مشابه قابلیتی که در موبایل های ال جی هم وجود دارد.
  • Tap heart rate sensor: حسگر ضربان قلب گلکسی اس ۸ کنار لنز دوربین قرار دارد. این گزینه را فعال کنید و حسگر را لمس - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - کنید تا دستگاه از شما سلفی ثبت کند.

اضافه کردن میانبر برای حالت های مختلف تصویربرداری

در صورت تمایل می توانید میانبر مربوط به حالت های آماده تصویربرداری که در رابط کاربری دوربین وجود دارد را به صفحه خانگی خود اضافه کنید. در رابط کاربری دوربین به سمت چپ سوایپ کنید و ۳ نقطه گوشه بالا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - سمت راست را لمس نمایید تا گزینه Add shortcut on home screen ظاهر شود.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران

منوی تنظیمات

دوربین گلکسی اس ۸ وقتی از جعبه خارج می شود برای ثبت عکس های چشم نواز آماده است، اما تنظیماتی در منوی نرم افزاری دستگاه وجود دارد که استفاده از آنها می تواند تجربه کاربری دوربین را هرچه بهتر کند. در ادامه به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - برخی از این امکانات اشاره می کنیم.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران

  • Tracking autofocus: در دنیای موبایل عموماً کمتر از ۵ درصد پیکسل های سنسور برای فوکوس کردن استفاده می شود اما - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - پرچمدار سامسونگ به لطف فناوری Dual Pixel قادر است ۱۰۰ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - درصد پیکسل ها را استفاده کند و این موضوع سرعت و دقت فوکوس را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. این ویژگی بیشتر از تلفن های هوشمند به دوربین های عکاسی تعلق دارد، اما جالب تر اینکه در گلکسی اس ۸ می توانید مثل دوربین های فیلمبرداری، حین ضبط فیلم فوکوس را روی سوژه مورد نظر خود قفل کنید. برای فعال کردن این قابلیت به تنظیمات دوربین رفته و گزینه Tracking AF را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - روشن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - کنید. حالا کافی است فیلمبرداری را آغاز کنید و سوژه را لمس نمایید تا هرگز - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - از فوکوس دوربین خارج نشود.
  • Shape Correction: لنز هر دو دوربین عقب و جلوی گلکسی اس ۸ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - تا حدی عریض هستند و در نتیجه منظره بیشتری را در هر عکس جای می دهند، اما این موضوع در عین حال ممکن است به خمیده شدن خطوط صاف در عکس منجر شود. برای رفع چنین مشکلی کافی است در منوی تنظیمات گزینه پایین Tracking AF یعنی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - Shape Correction را فعال کنید.
  • Save pictures as previewed: منظره یاب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - دوربین گلکسی اس ۸ همه چیز را همانطور که هست نشان می دهد. مثلا اگر یک نوشته را جلوی دوربین سلفی دستگاه بگیرید متن برعکس مشاهده می شود و قابل خواندن نیست، اما دستگاه پس از ثبت عکس، تصویر را برعکس می کند تا جهت نوشته ها به درستی ثبت شود. اگر می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - خواهید این تغییر پس از ثبت عکس انجام نشود، در منوی تنظیمات - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - گزینه Save pictures as previewed را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - فعال کنید.

مثل دوربین DSLR عکس بگیرید

چند قابلیت در دوربین گلکسی اس ۸ وجود دارد که استفاده از آنها نتیجه نهایی را به دوربین های حرفه ای عکاسی شبیه تر می کند. در ادامه نگاهی داریم به عملکرد این قابلیت ها:

ثبت عکس خام: اگر می خواهید از حداکثر کیفیت سنسور گلکسی اس ۸ استفاده کنید، در منوی تنظیمات دوربین بخش picture size را انتخاب و گزینه «Save RAW and JPEG files» را فعال نمایید. در این حالت دستگاه علاوه بر عکس های فشرده JPEG، یک نسخه هم با فرمت RAW از آنها ثبت می کند که هیچ دستکاری روی آن انجام نگرفته است. حالا کافی است یک اپلیکیشن حرفه ای ویرایش عکس مثل Lightroom mobile ادوبی یا Snapseed گوگل را برای انجام ویرایش روی فرمت RAW دانلود نمایید.

تنظیم نقطه راس فوکوس: اگر عکس شما افکت بوکه طبیعی و مناسبی داشته باشد، کمتر کسی می تواند تشخیص دهد عکس با دوربین ثبت شده یا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - تلفن هوشمند. برای رسیدن به دقیق ترین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - بوکه به بخش عکاسی با تنظیمات دستی بروید (به سمت راست سوایپ کنید و گزینه Pro را انتخاب نمایید).

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران

در این بخش یک اسلایدر به چشم می خورد که بالا و پایین بردن آن، نقطه ی فوکوس را بین فاصله دور و نزدیک جابجا می کند. دستگاه بخش هایی که فوکوس روی آنها - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - قرار دارد را با رنگ سبز مشخص می کند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران

حالا کافی است بهترین نقطه برای فوکوس را پیدا کنید و دکمه شاتر را بزنید.

تغییر فوکوس پس از ثبت عکس: حتی بعد از ثبت عکس هم می توانید در مورد نقطه ی فوکوس تجدید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - نظر کنید، البته اگر عکس را با حالت Selective focus گرفته باشید. برای پیدا و فعال کردن این حالت در رابط کاربری دوربین به سمت راست سوایپ کنید. توجه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت، فاصله ی سوژه ی نزدیک نباید از لنز دوربین بیشتر از ۵۰ سانتی متر باشد.

تنظیمات دستی

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران

اگر کمی با تنظیمات دستی دوربین آشنایی داشته باشید، می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - توانید به جای سپردن تنظیمات به حالت خودکار، به شکل دستی به بهترین نتیجه ی ممکن برسید. در اینجا گزینه های موجود را به ترتیب از چپ به راست توضیح می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - دهیم.

  • ISO: این المان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - میزان حساسیت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - سنسور را به نور تعیین می کند و بین رقم ۵۰ تا ۸۰۰ قابل انتخاب است. هرچه عدد بالاتری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - را انتخاب کنید عکس هم روشن تر ثبت می شود. توجه داشته باشید که روشنایی بیش از حد به معنای ثبت نویز خواهد بود.
  • Aperture: با این گزینه می توانید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - ضریب گشادگی دریچه دیافراگم را مشخص کنید، هرچند با توجه به اینکه گلکسی اس ۸ با ضریب ثابت اف ۱.۷ عکس برداری می کند، aperture در اینجا در حقیقت سرعت شاتر را بین رقمی از ۱۰ تا ۱/۲۴۰۰۰ ثانیه تنظیم خواهد کرد. سرعت بالاتر به معنای ثبت واضح تر سوژه های متحرک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - خواهد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - بود و با سرعت پایینتر می توانید در شرایط تاریک نور بیشتری جذب کنید.
  • Filters: فیلترهای آماده شما - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - را از ویرایش عکس ها بی نیاز می کنند و باعث می شوند با زحمت اندک یک عکس با رنگ و لعاب حرفه ای داشته باشید. با انتخاب این گزینه فیلترهای مختلف را به شکل زنده روی تصویر امتحان کنید.
  • Focus: همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم با استفاده از این گزینه می توانید محل دقیق فوکوس دوربین روی تصویر را مشخص کنید.
  • White Balance: با این گزینه تعیین کنید رنگهای عکس گرم تر ثبت شوند یا سرد تر، یا جایی بینابین و نزدیک به واقعیت قرار داشته باشند.
  • Exposure: این گزینه هم مثل ISO روی میزان روشنایی عکس شما تاثیر دارد.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone