🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43116.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از نظر تعداد پتنت های ثبت شده در آمریکا رتبه دوم را کسب کرد

شرکت های بزرگ دنیای تکنولوژی همواره نوآوری هایشان را به ثبت می رسانند، حتی اگر هیچ تصمیمی برای اجرایی کردن آنها نداشته باشند. شاید ثبت پتنت را بتوان عامل آسودگی خیال این شرکت ها نسبت ...

شرکت های بزرگ دنیای تکنولوژی همواره نوآوری هایشان را به ثبت می رسانند، حتی اگر هیچ تصمیمی برای اجرایی کردن آنها نداشته باشند. شاید ثبت پتنت را بتوان عامل آسودگی خیال - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این شرکت ها نسبت به حقوق مالکیت معنوی و حفاظت از سرمایه های غیر مادی در نظر گرفت.

هر ساله - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شرکت های متعددی همچون گوگل، فیسبوک، اپل، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آمازون، مایکروسافت و غیره هزاران پتنت را در آمریکا ثبت می کنند، اما جالب است بدانید هیچکدام از این نام های بزرگ در سه جایگاه نخست - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از نظر تعداد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پتنت های سال 2017 حضور ندارند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

جدیدترین آمار نشان می دهد آی بی ام (IBM) در سال جاری میلادی تاکنون 5797 پتنت را در آمریکا ثبت کرده و مقام اول را در اختیار گرفته؛ مقام دوم با 4143 پتنت به سامسونگ اختصاص دارد که به طور میانگین از ثبت 19.5 پتنت در هر روز اشاره می کند.

گفتنیست از نظر تعداد کل پتنت ها از سال 2010 هم IBM و سامسونگ به ترتیب با 53925 و 44301 پتنت در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مکان های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اول و دوم جای گرفته اند و مایکروسافت هم با اختلاف زیاد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آنها را دنبال می کند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

طبق این آمار، شرکت هایی نظیر فیسبوک و آمازون طی سال های اخیر رشد قابل توجهی از نظر تعداد پتنت های ثبت شده داشته اند، در حالی که گوگل طی یک سال گذشته با کاهش 13.7 درصدی ثبت پتنت روبرو شده است.

لازم به ذکر است اگرچه ثبت پتنت معمولاً ارتباط چندانی با محصولات نهایی ندارد، اما از طریق آنها می توان اطلاعات خوبی را از ایده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ها و آینده نگری های شرکت های تکنولوژی بدست آورد، ایده هایی که شاید هیچگاه رنگ واقعیت به خود نگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone