🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43108.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

کشف ترکیبات نیمه هادی جدید؛ آیا قانون مور همچنان زنده می ماند؟

چندین دهه است که سیلیکون به عنوان ستون فقرات پردازنده ها و چیپ های کامپیوتری ایفای نقش می کند، اما فاصله زیادی با محدودیت های فیزیکی این عنصر نداریم. در واقع ساخت چیپ هایی با ...

چندین دهه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - است که سیلیکون به عنوان ستون فقرات پردازنده ها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و چیپ های کامپیوتری ایفای نقش - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می کند، اما فاصله زیادی با محدودیت های فیزیکی این عنصر نداریم. در واقع ساخت چیپ هایی با فناوری کوچک تر از 5 نانومتر مشکلات عدیده ای را به همراه خواهد داشت.

با این حال محققین دانشگاه استنفورد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آمریکا به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - راهکار جدیدی دست یافته اند که می تواند قانون مور را همچنان برقرار نگه دارد. این دانشمندان مواد جدیدی را شناسایی کرده اند که بهتر از سیلیکون عمل می کنند.

دو نیمه هادی جدید، یعنی «دی سلنید هافنیوم» (HfSe2) و «دی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سلنید زیرکونیوم» (ZrSe2) ساخت چیپ هایی بسیار باریک، یعنی تنها به ضخامت 3 اتم را ممکن ساخته و از نظر عایق بندی الکتریکی هم بسیار بهینه تر از سیلیکون عمل می کنند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان

با استفاده از این مواد، می توان ترانزیستورهایی تا 10 برابر کوچک تر از بهترین نمونه های کنونی ساخت، و حتی چیپ های سیلیکونی 5 نانومتری در مقایسه با چیپ های ساخته شده از این ترکیبات هیچ حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

البته در این روش باز هم به سیلیکون نیاز داریم، اما ترکیب این مواد جدید با سیلیکون می تواند پردازنده های بسیار پیشرفته تر، مصرف انرژی فوق العاده کمتر، و دیگر مزایای ناشی از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کوچک تر شدن چیپ ها را به همراه داشته باشد.

همانند بسیاری از پیشرفت های صنایع نیمه هادی، بزرگ ترین چالش این دستاورد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هم عرضه به بازار تجاری خواهد بود. محققین دانشگاه استنفورد باید ارتباط بین ترانزیستورها و مدارات را بهبود - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بخشیده و بتوانند تراشه ای در ابعاد کامل بسازند. به هر حال قانون مور برای همیشه برقرار نخواهد ماند، اما استفاده از مواد جدید می تواند این وضعیت را چند سالی به عقب بیندازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone