🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43113.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بیانیه شرکت ایرانسل در حمایت از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات

در خبرها خواندید که محمد جواد آذری جهرمی به عنوان جوان ترین عضو پیشنهادی کابینه آقای روحانی برای سکانداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس معرفی شده است. البته گزینش نهایی آقای جهرمی منوط ...

یکی از این شرکت ها ایرانسل است که با انتشار بیانیه ای حمایت خود از جهرمی را اعلام نموده. در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران - ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری رسمی این شرکت در همین رابطه جلب می نماییم.

در آستانه آغاز به کار دولت دوازدهم و پس از معرفی اعضای پیشنهادی کابینه از سوی ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی، به مجلس محترم شورای اسلامی جهت اخذ رای اعتماد، شرکت ایرانسل ضمن استقبال - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران - از معرفی آقای مهندس محمدجواد آذری جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراتب سپاس و خرسندی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران - خود را از این انتخاب اعلام می‌‌ دارد.

حرکت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران - پر شتاب توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات علی‌الخصوص پهن باند به عنوان زیرساخت اصلی شبکه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات، که در دوره وزارت جناب آقای دکتر واعظی آغاز شد، نیازمند ادامه مسیر تا تحقق کامل منویات مقام معظم رهبرى و دولت محترم در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران - حوزه‌ های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران - شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک، فضای مجازی و محتوای فاخر داخلی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران - و نیز حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال دانش بنیان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران - است که این مهم از عهده مدیری توانمند همچون جناب آقای مهندس آذری جهرمی بر می‌ آید.

تخصص، جوانی، سختکوشی، تیزهوشی، شجاعت، صراحت و توان مدیریتی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران - جناب آقای مهندس - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران - آذری جهرمی سرمایه ارزشمندی است که آسودگی خاطر را برای فعالان حوزه فناوری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران - اطلاعات و ارتباطات به منظور تحقق - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران - اهداف بلند این حوزه فراهم می‌ آورد.

جناب آقای مهندس آذری جهرمی بیش از یک دهه در حوزه‌ های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور فعالیت داشته و دارای اشراف فنی و مدیریتی در حوزه‌های مرتبط آن است، همچنین ایشان از ارکان اصلی و راهبردی تحقق شبکه ملی اطلاعات بوده و در حوزه‌های مربوط به تجارت فناوری اطلاعات و فضای کسب‌ و کار و کسب‌ و کارهای نوپا، صاحب نظر و دارای ایده‌ های روشن و نوآورانه و از مشوقین و حامیان بخش خصوصی است.

امید است رای اعتماد قاطع و حداکثری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ایشان، راهگشای ادامه مسیر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و دستیابی به اهداف عالیه فوق الذکر  باشد.

شرکت ایرانسل توفیق و سربلندی دولت محترم دوازدهم را در سایه عنایات حق‌تعالی، در تحقق اهداف بلند نظام مقدس - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمک آبرود استان مازندران - جمهوری اسلامی ایران آرزو می‌ کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone