🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27807.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پرتاب موفق راکت فالکون 9 اسپیس ایکس در مه غلیظ صبحگاهی [تماشا کنید]

اسپیس ایکس در هفتمین پرتاب خود در سال 2019 سه ماهواره نظارتی رادارست کانادا را با موفقیت به مدار فرستاد. پرتاب اخیر با مه غلیظ صبحگاهی در پایگاه نیروی هوایی وَندنبِرگ کالیفرنیا همزمان شده بود اما اسپیس ...

اسپیس ایکس در هفتمین پرتاب خود در سال 2019 سه ماهواره نظارتی رادارست کانادا را با موفقیت به مدار فرستاد.

پرتاب اخیر با مه غلیظ صبحگاهی در پایگاه نیروی هوایی وَندنبِرگ کالیفرنیا همزمان شده بود اما اسپیس ایکس موفق شد در ساعت 7:17 دقیقه 22 خرداد ماه به وقت محلی محموله را به فضا ارسال کند. در حدود - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پاوه استان کردستان - یک ساعت پس از آن سه ماهواره رادارسَت در مدار قرار گرفتند و 8 دقیقه پس از پرتاب، بخش اول راکت فالکون 9 در فاصله ای 430 متری از محل پرتاب فرود آمد تا چهل و یکمین بازیابی بوستر راکت را برای اسپیس ایکس رقم بزند. همین فاصله کم محل پرتاب و فرود یکی از چالش های اصلی اسپیس ایکس بود و در صورتی که انفجاری اتفاق می افتاد احتمالاً علاوه بر سکوی پرتاب، امکانات اطراف هم نابود می - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پاوه استان کردستان - شدند.

راکت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پاوه استان کردستان - هایی که بوستر آنها روی زمین فرود می - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پاوه استان کردستان - آیند در مقایسه با فرود روی سکوی کشتی نیاز به حمل کردن سوخت بیشتری دارند. اسپیس ایکس برای محموله های سنگین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پاوه استان کردستان - به ناچار سوخت کمتری را برای بوسترها در نظر می گیرد و در نتیجه مجبور است آنها را روی سکوی شناور فرود بیاورد. از آنجایی که پرتاب اخیر حاوی محموله سنگینی نبوده، امکان استفاده از سوخت بیشتر برای بوستر وجود داشته و به این ترتیب فرود روی سکوی زمینی ممکن شده است. فرود زمینی یک مزیت هم دارد و آن عدم قرار گرفتن بوستر در معرض آب شور دریا است. همین موضوع موجب می شود زمان مورد نیاز آماده سازی برای پرتاب بعدی کوتاه تر شود.

این بوستر پیش از این هم یک بار استفاده شده بود. علاوه بر این فرود اخیر دومین فرود زمینی بود که در سواحل کالیفرنیا انجام می شد. سکوی پرتاب اصلی اسپیس ایکس در کیپ کاناورال اما شرایط متفاوتی با این پایگاه هوایی دارد. در کیپ کاناورال محل پرتاب و فرود با فاصله ای چندین کیلومتری از هم قرار گرفته اند. به همین دلیل است که اسپیس ایکس کیپ کاناورال با امنیت بیشتر و ریسک پایین تر را به عنوان مکان پرتاب اصلی خود انتخاب کرده است.

ماهواره های رادارست که توسط آژانس فضایی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پاوه استان کردستان - کانادا توسعه داده شده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پاوه استان کردستان - اند قرار است برای نظارت بر سرزمین و آب های کانادا و نیز قطب شمال به کار بروند. هدف نهایی ماهواره ها جمع آوری اطلاعات در مورد یخ های نزدیک به اقیانوس و گریت لِیکس (مجموعه 5 دریاچه در مرز کانادا با ایالات متحده) و نیز تغییرات اکوسیستم در کانادا است. این اطلاعات در آینده کاربردهای متنوعی دارند. از جمله می توانند با ردیابی راداری کشتی ها برای دریانوردانی که آب های قطب شمال را طی می کنند، مفید باشند. علاوه بر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پاوه استان کردستان - آن به دانشمندان در درک بیشتر تأثیر تغییرات اقلیمی بر این منطقه کمک کنند. از دیگر کاربردهای ماهواره های رادارست می توان به عکس برداری مورد نیاز - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پاوه استان کردستان - برای امداد پس از سوانح اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone