🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27808.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی فوجی فیلم از یک دوربین چاپ فوری جدید با امکان ضبط صدا

روز گذشته فوجی فیلم از تازه ترین دوربین چاپ فوری Instax خود با نام Instax Mini LiPlay رونمایی کرد که مانند سری دوربین های مینی قبلی قادر است عکس های چهارگوش با کیفیت پایین بگیرد ...

روز گذشته فوجی فیلم از تازه ترین دوربین چاپ فوری Instax خود با نام Instax Mini - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - LiPlay رونمایی کرد که مانند سری دوربین های مینی قبلی قادر است عکس های چهارگوش با کیفیت پایین بگیرد و بلافاصله آنها را چاپ کند.

این دوربین همچنین توانایی گرفتن عکس های دیجیتالی و صدا (به طور همزمان) را هم دارد که از طریق نمایشگر LCD آن قابل رویت هستند و در ادامه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - میتوانید با کمک اپ اختصاصی Mini LiPlay فوجی فیلم آنها را به گوشی خود انتقال دهید. دوربین جدید فوجی فیلم را میتوان نسخه ای کوچک تر از Instax Square SQ10 دانست که دو سال پیش معرفی شد و حالا قابلیتی تازه را به همراه دارد و با قیمت ۱۵۹.۹۵ دلار عرضه شده است.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی

دوربین های Instax فوجی فیلم که محبوب افراد تاثیرگذار هستند هیچگاه به دلیل کیفیت عکس یا قابلیت هایشان مورد توجه قرار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نداشتند و در عوض صرفا به خاطر چاپ عکس های کنتراست بالا در یک فریم کلاسیک سفید محبوب واقع شده اند.

دوربین چاپ فوری Mini LiPlay به جای منظره یاب یا ویوفایندر که در دیگر دوربین های Instax دیده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می شود یک نمایشگر LCD با ابعاد ۲.۷ اینچ دارد که کادربندی و بررسی زاویه سوژه در تصویر را ممکن می کند. در کنار این مساله به لطف نمایشگر می توانید بهترین عکس برای چاپ شدن را انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی

قابلیت جدید دیگر در این دوربین چاپ فوری امکان ضبط صداست. کافیست که دکمه میکروفن را در بخش جلویی بدنه فشار دهید تا دستگاه صدا را ضبط کند و در نظر داشته باشید که ضبط صدا - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از ده ثانیه قبل و بعد از فشردن دکمه شاتر انجام می شود. در ادامه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یک کد کیو آر روی عکس چاپ می شود و نسخه ای از عکس به همراه کد کیو آر آن نیز از طریق بلوتوث روی اپ Mini LiPlay آپلود می - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شود و شما بعدا میتوانید با اسکن کردن آن کد صدای ضبط شده حین گرفتن عکس را هم بشنوید.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone