🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22596.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

شیوع کرونا؛ تمام رویدادهای مایکروسافت تا تابستان ۱۴۰۰ آنلاین برگزار می‌شوند

به دنبال شیوع ویروس کووید-19 مایکروسافت هم به جمع دیگر کمپانی هایی پیوسته که قصد دارند رویدادهای آتی خود را به شکل آنلاین برگزار کنند. کمپانی ساکن ردموند اعلام کرده برای کل سال مالی 2021 ...

به دنبال شیوع ویروس کووید-19 مایکروسافت هم به جمع دیگر کمپانی هایی پیوسته که قصد دارند رویدادهای آتی خود - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - را به شکل آنلاین برگزار کنند.

کمپانی ساکن ردموند اعلام کرده برای کل سال مالی 2021 قصد دارد بسیاری از رویدادهای داخلی و خارجی خود را به طور آنلاین برگزار کند. باید اشاره کنیم که سال مالی 2021 این کمپانی از ماه جولای 2020 آغاز و به ژوئن 2021 (به عبارتی از تابستان امسال تا ابتدای تابستان سال 1400) ختم می شود. در این صورت انتظار می رود این رویدادها شامل Ignite 2020 ،Ignite The Tour ،MVP Summit 2021 و بیلد 2021 باشند.

یک سخنگوی مایکروسافت هم تایید کرده که دیگر رویدادهای این کمپانی که قرار بوده تا انتهای سال 2020 برگزار شوند هم به شکل دیجیتال - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - هستند. در بیانیه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - رسمی مایکروسافت آمده است:

«ما از فرصت تجربه پلتفرم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - جدید استقبال می کنیم تا برای شرکا، مشتریان و - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - توسعه دهندگان خود بالاترین کیفیت تجربه دیجیتال را فراهم کنیم».

تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان

مایکروسافت همچنین اطلاعات وب سایت رویداد Ignite 2020 را به روز کرده و به یک رویداد دیجیتال در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - ماه سپتامبر تغییر داده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - است.

زمانی که در مورد رویدادهای نیمه اول سال 2021 (به عبارتی نیمه دوم سال مالی 2021 مایکروسافت) سوال شده، این شرکت در پاسخ گفته که به ارزیابی دورنمای رویدادها ادامه می دهد و در حال حاضر تنها می تواند اطلاعات گفته شده را ارائه دهد.

مایکروسافت در حال حاضر رویداد MVP Summit 2020 را که قرار بود در ماه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - گذشته میلادی در سیاتل برگزار شود، لغو کرده است. علاوه بر این کنفرانس - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - بیلد 2020 توسعه دهندگان در ماه مه در سیاتل و کنفرانس شرکای اینسپایر 2020 نیز  لغو شد. به طور معمول - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - رویدادهای بیلد 5000 شرکت کننده دارد. در رویدادهای اینسپایر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - و Ignite هم به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - ترتیب 40 هزار و 25 هزار نفر شرکت می کنند. هر سه رویداد لغو شده مذکور در سال جاری قرار است به شکل آنلاین برگزار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر راتا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با سلام، من یک UN-Q1225I لباسشویی سام دارم که مشکلی در آن وجود دارد. بعد از هر بار شستن، درب ماشین لباسشویی باز نمی‌شود. آیا این یک عیب عمومی است؟ چطور می‌توانم این مشکل را برطرف کنم؟

در صورتی که منطقه روستای یموت در بندر ترکمن قرار دارد، آیا شما اطلاعاتی در مورد مراکز تعمیرات مجاز در این منطقه دارید؟ چه کارهایی را قبل از ارسال دستگاه به مراکز تعمیرات باید باهاش انجام دهم؟

ممنون می‌شوم اگر راهنمایی کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone