مایکروسافت اج با تکیه بر موتور کرومیوم و ارائه قابلیت های جدید توانسته کاربران بیشتری را به سوی خود بکشاند.

کروم مدت هاست با کنار زدن همه رقبا در دنیای مرورگرها به قدرتی بلا منازع تبدیل شده است و رقبا باید بر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - سر رتبه دوم بجنگند. این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - رتبه به تازگی در اختیار مایکروسافت اج قرار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - گرفته و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - مرورگر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - توانسته ۷.۶ از بازار را در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - اختیار بگیرد. رتبه سوم هم در اختیار فایرفاکس قرار دارد که سهمش از ۷.۲ درصد فراتر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - نمی رود.

اگر چه اج کرومیوم با سهم ۶۸.۵ درصدی کروم فاصله ای فراوان دارد اما - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - همین ۷.۶ درصد هم برای مرورگری که هنوز ۳ ماه از انتشارش نگذشته عددی قابل قبول محسوب می شود. بخشی از این موفقیت مدیون ارائه آن به عنوان مرورگر پیش - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - فرض است. اج کرومیوم با جایگزینی نسخه قبلی بسیاری از مشکلات آن از جمله ناسازگاری، سرعت و محدودیت افزونه ها را حل کرده است. این مشکلات به حدی بود که بسیاری نسخه قبلی اج را مرورگری می دانستند که تنها کاربردش دانلود مرورگرهای دیگر از جمله کروم و فایرفاکس است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زنجان استان زنجان

از سوی دیگر ارائه قابلیت هایی کاربردی و امنیتی باعث شده برخی کاربران دوباره به سوی مرورگر مایکروسافت جذب شوند. برای مثال می توان به نمایش عمودی تب ها، جلوگیری از ردیابی کاربران توسط سایت ها یا هشدار در مورد افشای پسورد در دارک وب اشاره کرد.

هرچند استقبال کاربران از مرورگر جدید مایکروسافت می تواند گوگل را نگران از دست دادن سهمش از بازار کند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - اما از طرف دیگر سلطه کرومیوم بر بازار را تداوم می بخشد. در چنین شرایطی توسعه دهندگان به جای طراحی سایت های مستقل از مرورگر، به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - بهینه سازی آنها بر اساس کرومیوم روی خواهند آورد که ممکن است به ناسازگاری سایت ها با فایرفاکس، سافاری و دیگر مرورگرهای کمتر شناخته شده منجر شود.