🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22589.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

یوتیوب در برابر تئوری توطئه؛ ویدیوهای مدعی ارتباط 5G و ویروس کرونا حذف می‌شوند

اخیرا تئوری‌های توطئه در فضای مجازی منتشر می‌شود که دکل‌های موبایل 5G را مقصر شیوع کرونا می‌دانند. این مشکلات در بریتانیا منجر به آتش زدن این دکل‌ها توسط شهروندان نگران شد. اکنون یوتیوب عنوان می‌کند ...

اخیرا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - تئوری‌های توطئه در فضای مجازی منتشر می‌شود که دکل‌های موبایل 5G را مقصر شیوع کرونا می‌دانند. این مشکلات در بریتانیا منجر به آتش زدن این دکل‌ها توسط شهروندان نگران شد. اکنون یوتیوب عنوان می‌کند که ویدیو‌های مربوط به ترویج این اخبار را از پلتفرم خود حذف - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - خواهد کرد.

در گزارشی که توسط روزنامه گاردین تهیه شده، آمده است که یوتیوب ویدیو‌هایی که از سیاست‌های این پلتفرم تخطی کنند را حذف می‌کند. البته گوگل عنوان کرده که تمامی ویدیو‌های مرتبط با این قضیه را پاک نخواهد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - کرد. در اصل ویدیو‌هایی که همچنان حول محور تکنولوژی 5G می‌چرخند و به مسائل بحث‌برانگیز این تکنولوژی می‌پردازند، تا زمانی که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - حرفی از ارتباط آن با ویروس کرونا نزنند، در این پلتفرم باقی خواهند ماند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل

با این حال این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - ویدیو‌ها از مزایای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - اصلی دیگر ویدیو‌های بارگذاری شده در این پلتفرم برخوردار نخواهند بود. برای مثال یوتیوب این ویدیو‌ها را به دیگر کاربران پیشنهاد نخواهد کرد، آن‌ها را در جستجوها نمایش نمی‌دهد و هیچ گونه درآمدی از تبلیغات به آن‌ها اختصاص داده نمی‌شود. این اقدام یوتیوب تنها چندی پس از این که وزیر فرهنگ بریتانیا با سران توییتر، فیسبوک و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - یوتیوب صحبت کرد تا ویدیو‌های توطئه‌آمیز در رابطه با تکنولوژی 5G و ویروس کرونا حذف شوند، صورت گرفته است.

اقدامات یوتیوب در این زمینه بسیار حیاتی بوده، زیرا جامعه جهانی بیش از گذشته به ارتباطات بی سیم وابسته است. با این حال تصمیم یوتیوب مبنی بر حذف نکردن تمامی محتوای مربوط به این قضیه کمی باعث نگرانی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - می‌شود. منتقدین معتقدند که در پی انتخابی عمل کردن این پلتفرم محبوب، همچنان ممکن است بسیاری از ویدیو‌ها در این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - پلتفرم باقی بمانند و تئوری‌های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - توطئه را ترویج کنند.

با این حال تئوری‌های توطئه در رابطه با نشر ویروس کرونا از طریق امواج رادیوی 5G به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - صورت علمی تکذیب - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - شده  و هیچ شواهدی مبنی بر تشدید وخامت اوضاع از این طریق، دیده نشده. رویه یوتیوب ممکن است در کوتاه مدت باعث آرام کردن شرایط شود، اما به صورت کلی اقدامات بیشتری باید صورت گیرد تا از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - آتش زده شدن باقی دکل‌های موبایل جلوگیری به عمل آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone