🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22590.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

دستیابی به نرخ انتقال ده ترابیت بر ثانیه با کمک سیگنال‌های ۲۰۰ گیگاهرتزی

متخصصان سیستمی طراحی کرده اند که پتانسیل انتقال داده با سرعت ۱۰ ترابیت بر ثانیه را داشته و در بستر مشابه هزاران بار سریعتر از پنهای باند فعلی است. این پروژه با مشارکت مخترع فناوری ...

متخصصان سیستمی طراحی کرده اند که پتانسیل انتقال داده با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان - سرعت ۱۰ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان - ترابیت بر ثانیه را داشته و در بستر مشابه هزاران بار سریعتر از پنهای باند فعلی است. این پروژه با مشارکت مخترع فناوری DSL صورت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان - گرفته - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان - و کلید آن استفاده از سیگنال های با فرکانس بسیار بالا است.

افزایش روزافزون حجم داده ها و میزان تبادل آن نیاز به نرخ های - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان - انتقال بالاتر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان - در بسترهای سیمی و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان - بی سیم را به شدت افزایش داده و حالا محققان دانشگاه «براون» در «رود آیلند» آمریکا گام بلندی را در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان - این راستا برداشته اند.

این گروه امکان ارسال سیگنال های ۲۰۰ گیگاهرتزی با فرکانس بسیار بالا از طریق سیم های مسی را آزمایش کرده اند که نتیجه آن دستیابی به لینکی است که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان - داده ها را با نرخ چندین ترابیت بر ثانیه و به مراتب سریعتر از روش های فعلی ارسال می کند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان

این آزمایش بر بستر DSL یا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان - همان فناوری صورت گرفته که مخابره سیگنال های با فرکانس بالا در خطوط تلفن فعلی میسر می سازد اما در آن به جای استفاده از فرکانس های چند مگاهرتزی از نمونه هایی تا ۲۰۰ گیگاهرتزی استفاده کرده اند. آنها از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان - طریق دستگاهی با دو سیم همراستا که دور آنرا غلافی فلزی فرا گرفته داده های موازی را به صورتی که تداخل پیدا نکنند منتقل کرده و سپس خروجی انرژی را در شبکه های از مربع های ۱۳ در ۱۳ میلی متری اندازه گرفتند.

محاسبات آنها حاکی از این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان - است که در چنین سیستمی سرعت انتقال داده ها تا فاصله ۳ متری حدود ۱۰ ترابیت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان - بر ثانیه است اما زمانی که این فاصله به ۱۵ متر برسد، سرعت هم به ۳۰ گیگابیت کاهش پیدا خواهد کرد. دلیل این افت هدر رفت انرژی از طریق غلاف فلزی است و به همین خاطر محققان در پی کاهش مقاومت آن هستند اما همین حالا هم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر اردستان استان اصفهان - می توان از آن برای انتقال داده در فواصل کوتاه مثل دیتاسنترها استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone