🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41738.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک از برنامه هایش برای آینده حمل و نقل دنیا می گوید

نمایشگاه خودروی آلمان چندی قبل در فرانکفوت آغاز به کار کرد و شرلی سندبرگ مدیر ارشد عملیاتی فیسبوک نیز از جمله حاضران در این رویداد بود. او که در این نمایشگاه سخنرانی کوتاهی هم ایراد ...

نمایشگاه خودروی آلمان چندی قبل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در فرانکفوت آغاز به کار کرد و شرلی سندبرگ مدیر ارشد عملیاتی فیسبوک نیز از جمله حاضران در این رویداد بود.

او که در این نمایشگاه سخنرانی کوتاهی هم ایراد نمود از برنامه های شرکت متبوعش برای حضور در صنعت اتومبیل سخن به میان آورد و در پاسخ به سوالات مختلف مطروحه اظهار داشت:

فیسبوک نه تمایلی برای ساخت ماشین دارد و نه برنامه ای برای رقابت با خودروسازان سنتی. در مقابل این شرکت در نظر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دارد با این کمپانی ها وارد همکاری شده و در نقش حامی برای ایجاد «یک دنیای سیار تازه» وارد عمل شود.

نمایشگاه ماشین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فرانکفوت چندی پیش با حضور آنگلا مرکل صدراعظم آلمان افتتاح شد و درجریان آن شماری از خودروسازان آلمانی در کنار دیگر کمپانی های فعال در صنعت تکنولوژی دنیا گرد هم آمدند تا آینده ای متشکل از ماشین های الکتریکی و خودران را پیش روی حاضران قرار دهند.

اما نکته جالب در این باره آنکه بسیاری از شرکت ها از جمله آنها که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در سیلیکون ولی حضور دارند (از جمله اپل و گوگل) مدتی است که آستین هایشان را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برای معرفی خودروهای اختصاصی خود - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بالا زده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اند که این - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مساله بی تردید تغییراتی را در صنعت خودرو ایجاد خواهد کرد.

البته دولت ها هم از این جریان غافل نشده اند؛ برای مثل چندی قبل هند نیز به جرگه کشورهایی نظیر انگلستان پیوست که قصد دارند تولید خودروهایی که از سوخت های فسیلی استفاده می کنند را متوقف نماید.

با در نظر داشتن موفقیت های اخیر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شرکت هایی نظیر تسلا روشن است که ایجاد محصولات تماما - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - الکترونیکی و خودران در گرو همکاری نزدیک خودروسازان و کلیه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دست اندرکاران این عرصه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone