تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44645.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نسخه دوم بازی محبوب Monument Valley به صورت انحصاری برای iOS عرضه شد

کمپانی اپل در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC خود، سورپرایزی بزرگ برای دوست داران بازی های ویدیویی داشت و از نسخه دوم بازی موبایلی Monument Valley رونمایی کرد که همین حالا از طریق اپ استور ...

کمپانی اپل در جریان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کنفرانس توسعه دهندگان WWDC - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خود، سورپرایزی بزرگ برای دوست داران بازی های ویدیویی داشت و از نسخه دوم بازی موبایلی Monument Valley رونمایی کرد که همین حالا از طریق اپ استور iOS قابل تهیه است.

Monument Valley 2 شباهت های فراوانی به نسخه ابتدایی خود در دارد و اساساً یک بازی پازلی است. اما این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بار، بازیکن دیگر کنترل تنها یک کاراکتر را برعهده ندارد و و باید مادر و فرزندی را در مجموعه ای از مناظر جغرافیایی هدایت کند.

نسخه دنباله بازی Monumen Vally در حاضر با قیما 4.99 دلار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در اپ استور قرار گرفته و با آیفون و آیپد سازگاری دارد. در حال حاضر صحبتی درباره نسخه اندرویدی بازی به میان نیامده اما بنابر گفته استودیوی ustwo Games، این بازی صرفاً در انحصار زمانی iOS بوده و بعداً راه خود را به پلتفرم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گوگل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیز باز خواهد کرد.

در نهایت گفتنی است که نسخه ابتدایی بازی Monument Valley که در سال 2014 عرضه شد، نه تنها در جلب توجه منتقدین موفق بود بلکه اقبال عمومی را نیز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به دست آورد. این بازی در همان سال توانست جایزه «بهترین بازی سال» اپ استور را از اپل دریافت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone