🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41741.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Posteroid؛ ساخت پوستر در چند دقیقه

تمام پوسترهای تبلیغاتی در سراسر دنیا، چه خوب باشند و چه بد همگی یک هدف واحد را دنبال می کنند: این که پیام خود را به بهترین شکل به بینندگان شان برسانند. اما چه چیزی ...

تمام پوسترهای تبلیغاتی در سراسر دنیا، چه خوب باشند و چه بد همگی یک هدف واحد را دنبال می کنند: این که پیام خود را به بهترین شکل به بینندگان شان برسانند. اما چه چیزی باعث می شود که بعضی پوسترها در رساندن این پیام موفق باشند و بعضی دیگر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اصلا دیده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نشوند؟

به اعتقاد گرافیست ها المان های متعددی وجود دارند که موجب خلق یک پوستر جذاب می شوند؛ رعایت سادگی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در عین توجه به زیبایی، تناسب میان پس زمینه و نوشته ها و ترکیب رنگ ها همگی باید دست به دست هم دهند تا در نهایت پوستر جذاب و چشم نوازی داشته باشید.

اما همه مهارت انجام این کار را ندارند. اگر گرافیست خوبی نیستید و خودتان از پس طراحی یک پوستر از صفر بر نمی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آیید، شاید با اپلیکیشن Posteroid و ابزار آماده اش بتوانید یک پوستر تبلیغاتی خوب و آبرومند بسازید.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

Posteroid فقط و فقط برای طراحی یک پوستر ساده توسعه یافته و امکانات خیلی زیادی در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اختیارتان قرار نمی دهد. بنابراین آن را به چشم یک ویرایشگر تصویر پیشرفته نگاه نکنید.

تمام امکاناتی که Posteroid ارائه کرده در سه بخش خلاصه می شود: تعیین عکس پس زمینه، متن و استایل و در نهایت قالب بندی تصویر. شاید خیلی ساده باشد و به میزان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - زیادی محدود، نه امکان تنظیم روشنایی و پارامترهای کیفی تصویر وجود دارد و نه اضافه کردن طرح های وکتور.

اما نکته دقیقا همینجاست که Posteroid برای انجام کارهای ساده طراحی شده و به خاطر همین سادگی بوده که بخش اعظم کاربران گوگل پلی از آن استقبال به عمل آورده اند. در واقع اپلیکیشن طوری طراحی شده که در کوتاه ترین زمان ممکن و با ابزار آماده و تمرکز بر تایپوگرافی، یک پوستر ساده و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در عین حال زیبا خلق کنید.

اولین کاری که در این اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - انجام می دهید تعیین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پس زمینه است؛ دوست دارید پس زمینه تک رنگ و ساده استفاده کنید یا از عکس های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دوربین بک گراند بسازید؟ هر دو امکان در اختیارتان قرار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - داده شده. بعد از تعیین پس زمینه هم طبیعتا می خواهید که چیزی روی پوستر بنویسید.

متأسفانه Posteroid فقط از فونت های لاتین پشتیبانی می کند، اما صورت خوش قضیه این است که این فونت ها را می توان شخصی سازی کرد و حالت های چینش مختلفی را برایشان در نظر گرفت. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ابزار شخصی سازی متن Posteroid هم نوشته ها را به خوبی جاستیفای می کنند و ابعادشان را به دلخواه می توانید تغییر بدهید.

مرحله آخر کار هم طبیعتا تعیین استایل کلی و قالب بندی پوستر شماست. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - امکانات Posteroid در این بخش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خیلی زیاد نیستند، اما تصور می کنیم که تغییر رنگ نوشته ها و ابزار کادربندی و فیلترهای رنگی برای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ساخت یک پوستر ساده کافی باشند.

طرح های خلق شده با Posteroid در کنار این که می توانند مصارف حرفه ای داشته - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - باشند، برای ساخت عکس نوشته های اینستاگرامی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هم مناسب هستند، برای همین امکان اشتراک گذاری مستقیم آن ها در شبکه های اجتماعی برایتان فراهم شده. در مجموع اگر برای ساخت پوستر و عکس نوشته به دنبال «ساده ترین اپلیکیشن ممکن» می گردید، Posteroid می تواند گزینه مناسبی برایتان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - باشد.

دانلود از گوگل پلی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone