🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  5. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31275.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از صورت‌های مصنوعی برای بهبود فناوری تشخیص‌چهره

یک کمپانی کوچک ژاپنی که صورت مصنوعی با ظاهر بسیار واقعی تولید می کند، در صنعت فناوری به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. این شرکت که REAL-f Co نام دارد، در «اتسو» ژاپن واقع شده ...

یک کمپانی کوچک ژاپنی که صورت مصنوعی با ظاهر بسیار واقعی تولید می کند، در صنعت فناوری به محبوبیت زیادی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - دست پیدا کرده است.

این شرکت که REAL-f Co نام دارد، در «اتسو» ژاپن واقع شده و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - صورتک های ۲۶۵۰ دلاری آن با استفاده از رزین و پلاستیک - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - تولید می شوند. رزین اصطلاحی است که برای بسپارهای طبیعی و مصنوعی به کار می‌رود. ترکیبات طبیعی یا مصنوعی رزین بسیار چسبناک است و تحت شرایطی سخت می شود. تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران«اوسامو کیتاگاوا»، موسس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - این شرکت دو سال زمان را صرف یافتن راهی برای تبدیل داده های چهره از تصاویر با کیفیت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - به ماسک های بعدی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - کرده است. تحقیقات او به حدی پیشرفت کرده که در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - ماسک های تولیدی کوچکترین جزییات صورت فرد تا حد رگ های خونی چشم و تمامی چین و چروک ها را بازسازی می کند. این کیفیت بالا باعث شده کمپانی ژاپنی REAL-f Co روزانه حدود ۱۰۰ سفارش داشته باشد.

این صورتک ها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - کاربردهای زیادی دارند که شامل آموزش نرم افزار ماشین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های انسان ها، الگوریتم های تشخیص چهره، سنسورهای امنیتی و غیره است.

REAL-f - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - Co امیدوار است که در آینده از صورت مصنوعی برای اهداف پزشکی و توسعه ربات های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - انسان نما با هزینه اندک استفاده شود. یکی از مزایای این محصولات تست و آزمایش معیارها و ابزارهای امنیتی بدون به مخاطره افتادن جان پرسنل است. یک کمپانی خودروسازی ژاپنی در همین راستا ماسک های در حال خواب را سفارش داده تا از آن برای آموزش شناسایی راننده در حال چرت زدن به سیستمش استفاده کند.

کیتاگاوا با اعلام خرسندی از بکارگیری محصولاتش در فناوری تشخیص چهره می - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - گوید:

امیدوارم توسعه دهندگان دقت تشخیص چهره را با استفاده از ماسک چهره واقع نما افزایش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - دهند.

کمپانی اپل هم برای تست تلاش های ناموفق ورود به آیفون ۱۰ از طریق Face - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - ID از محصولاتی مشابه استفاده می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone