تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13447.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

افشای اولین تصاویر زنده هواوی P50 با رنگ صورتی

اولین تصاویر زنده لو رفته از هواوی P50 پنل پشتی این دستگاه را در رنگ صورتی درخشان به نمایش می‌گذارند. طراحی دوربین اصلی این دستگاه تفاوتی با عکس رسمی منتشر شده از سوی هواوی ندارد. ...

اولین تصاویر زنده لو رفته از هواوی P50 پنل پشتی این دستگاه را در رنگ صورتی درخشان به نمایش می‌گذارند. طراحی دوربین اصلی این دستگاه تفاوتی با عکس رسمی منتشر - تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان - شده از سوی هواوی ندارد.

هواوی در مراسم رونمایی از سیستم عامل هارمونی، یک ویدیوی تبلیغاتی از سری P50 منتشر کرد و کاربران تا حدودی از طراحی ظاهری پنل پشتی دستگاه - تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان - مطلع شدند.

بر اساس تصاویر اخیر، به نظر می‌رسد هواوی این نسخه از گوشی P50 را با رنگ صورتی درخشان - تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان - برای بانوان درنظر گرفته است. پیشتر در برخی اخبار غیررسمی در فضای مجازی گفته - تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان - شده بود که قرارداد هواوی و لایکا منقضی شده است. اما با توجه به عکس منتشر شده به نظر می‌رسد که سری P50 با لنز لایکا به بازار عرضه خواهد شد و این قرارداد همکاری ظاهرا هنوز پابرجاست.

تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان

علاوه - تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان - بر این، چند روز قبل نیز یکی از کاربران فضای مجازی مشخصات نسخه پایه هواوی P50 را به اشتراک گذاشت. وی ادعا می‌کند که این موبایل در دو نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ با قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE و تراشه کرین 9000L در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه 4G این گوشی هوشمند از نظر طراحی و سایر مشخصات با نسخه 5G تفاوتی نخواهد داشت. - تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان - به نظر می‌رسد تحریم‌های ایالات متحده و از سوی دیگر کمبود جهانی تراشه مشکلات فراوانی را برای هواوی به وجود آورده است. در نتیجه ظاهرا چینی‌ها برای عرضه نسخه 5G با مشکل روبرو هستند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان

انتظار می‌رود سری P50 اواخر ماه ژوئیه (اوایل مردادماه) از راه می‌رسد. براساس اخبر قبلی، انتظار می‌رود خانواده هواوی P50 دارای سه عضو باشد که دو عضو آن - تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان - زودتر در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

طبق شایعات، پرچمداران آتی هواوی از باتری ۴۲۰۰ - تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان - تا ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کنند. این باتری‌ها با شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی - تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان - و شارژ سریع بی‌سیم ۵۵ واتی سازگار خواهند بود. - تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان - افزون بر این، خانواده P50 اولین پرچمدارانی هستند که به‌صورت پیش‌فرض با سیستم عامل هارمونی به - تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان - بازار می‌آیند.

- تعمیرات یخچال هایر در شهر بویین زهرا استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone