🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33545.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

موتورولا کاربران را به تعمیر شخصی موبایل‌هایشان تشویق می‌کند

در حالی که شرکت هایی از قبیل اپل از هر طریق به دنبال جلوگیری از تعمیر محصولاتشان توسط تعمیرکاران شخص ثالث هستند، موتورولا حالا کاربران را به تعمیر شخصی موبایل هایشان تشویق می کند. این ...

در حالی که شرکت هایی از قبیل اپل از هر طریق به دنبال جلوگیری از تعمیر محصولاتشان توسط تعمیرکاران شخص ثالث هستند، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - موتورولا حالا کاربران را به تعمیر شخصی موبایل هایشان تشویق می کند.

این کمپانی با همکاری iFixit به عنوان یکی از شناخته شده ترین سایت های کالبد شکافی و تعمیر گجت، قرار است کیت های تعویض باتری و نمایشگر را در اختیار کاربران قرار دهد. این کیت ها قیمتی بین ۴۰ تا ۲۰۰ دلار داشته و شامل راهنمای گام به گام، قطعات و ابزارهای لازم از جمله پیچ گوشتی، انبرک و غیره خواهند بود.

iFixit پیش از این هم لینک خرید قطعات و ابزارهای لازم را در همان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - صفحه کالبدشکافی گوشی در اختیار کاربران قرار می داد اما این نخستین - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - بار است که با همکاری یک کمپانی و به صورت مستقیم محصولات را برای خریدار ارسال می کند که طبیعتا اورجینال بودن محصولات - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - را تضمین خواهد کرد.تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستانبا این حال از آنجایی که اغلب قریب به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - اتفاق کاربران تجربه کافی در تعمیر موبایل ندارند، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - موتورولا تایید کرده که باز کردن گوشی توسط کاربر به منزله ابطال گارانتی آن خواهد بود.، بنابراین استفاده از این روش بیشتر مناسب دستگاه های خارج از گارانتی خواهد بود.

علاوه بر این خرید قطعات از این روش کمی گرانتر تمام خواهد شد، برای مثال در حالی که هزینه کیت تعویض باتری و نمایشگر آیفون ۷ به ترتیب ۲۹ و ۷۰ دلار است، کیت باتری و نمایشگر موتورولا به ترتیب ۴۰ و ۱۰۰ دلار تمام خواهد شد.

طی همکاری بین موتورولا و Fixit کیت تعمیر ۱۷ موبایل از جمله موتو زد فورس، زد پلی، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - دروید توربو ۲، جی ۵ و جی ۴ در دسترس کاربران قرار می گیرد.

در سال های اخیر آموزش گام به گام مراحل تعمیر و بازسازی دستگاه های مختلف به کاربران رونق زیادی پیدا کرده تا حدی که عبارت DIY (خودت انجامش بده) به یک دسته - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - بندی مجزا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - در برخی سایت تبدیل شده و استراتژی جدید موتورولا را هم می توان در همین راستا تلقی کرد.

 

تماشا کنید: کالبدشکافی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - وان پلاس ۶ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - توسط iFixit 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone