🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33538.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

شرکت Misfit از ساعت هوشمند Vapor 2 رونمایی کرد

کمپانی Misfit سال گذشته بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، اولین ساعت هوشمند خود را به نام Vapor معرفی کرد. حال این کمپانی، نسل بعدی این ساعت‌ها را با نام Vapor 2 معرفی کرده که قرار ...

کمپانی Misfit سال گذشته بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، اولین ساعت هوشمند خود را به نام Vapor معرفی کرد. حال این کمپانی، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نسل بعدی این ساعت‌ها را با نام Vapor 2 معرفی کرده که قرار است در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه شوند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

این ساعت‌ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هوشمند نسبت به مدل قبلی، تغییر آنچنانی نکرده‌ و تنها پشتیبانی از پرداخت‌های NFC به آن اضافه شده است. ضمن اینکه نمایشگر گجت مذکور اکنون تراکم پیکسلی بیشتری دارد و ۳۲۸ پیکسل بر اینچ را به نمایش می‌گذارد.

همچنین ساعت‌های هوشمند جدید این شرکت، اکنون می‌توانند بدون اتصال به گجتی دیگر، از سیستم GPS استفاده کرده و موقعیت کاربر را تشخیص دهند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

البته باید گفت که نسل جدید ساعت‌ Vapor 2 در دو - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مدل با اندازه‌های مختلف ۴۱ و ۴۶ میلیمتری عرضه خواهد شد. این در حالی است که مدل قبلی تنها یک نسخه‌ی ۴۴ میلیمتری داشت.

تقریباً تمامی ویژگی‌های دیگر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بکار رفته در این ساعت‌های هوشمند مشابه نسل قبلی خود بوده است. بدین ترتیب Vapor 2 به یک - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - صفحه نمایش امولد ۱.۴ اینچی مجهز شده و از دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل، سنسور ضربان قلب و عمر باتری دو روزه بهره می برد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

پردازنده اسنپدراگون Wear 2100 کوالکام سوخت رسانی به Vapor 2 را برعهده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دارد و با حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، دیگر کاربر نیاز ندارد ساعت خود را به تلفن هوشمند متصل نماید. یکی از قابلیت های مهم Vapor، «حاشیه لمسی» نامیده می شود و در واقع به بخش حلقوی به دور فیس اشاره دارد که امکان کنترل برخی از تعاملات را فراهم می آورد.

ساعت‌ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هوشمند جدید برند Misfit که تنها تفاوت‌های اندکی نسبت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به مدل قبلی خود دارد، به قیمت ۲۵۰ دلار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عرضه خواهد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شد. این در حالی است که سال گذشته خرید ساعت هوشمند Vapor تنها مبلغی معادل ۲۰۰ دلار هزینه می‌برد. حال به نظر نمی‌رسد کاربری به علت این ویژگی‌های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جدید اندک بکار رفته در ساعت‌ جدید، ۵۰ دلار بیشتر هزینه کرده و آن را خریداری کند.

- تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دل انگیز نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با اینکه تعمیرچی شعبه اهر خودشو با معرفیات مختلف تبلیغ میکرد، اما من خیلی ناراضی هستم. لباسشویی من چند روز بعد از تعمیر دوباره خراب شد و تعمیرچی شعبه اهر هیچ کمکی بهم نکرد. اصلا از خدماتشون راضی نبودم و پول خرج کردن برایشون ناراحت کننده بود. شاید بهتر بود به جای اونها به یه فنی حرفه ای مراجعه کردم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone