🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33546.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

فایرفاکس 63 با تدابیر امنیتی جدید منتشر شد

موزیلا ساعاتی پیش از انتشار نسخه جدید مرورگر محبوب خود خبر داد. فایرفاکس 63 در این نسخه به قابلیتی تحت عنوان Enhanced Tracking Protection مجهز شده که می‌تواند برای حفاظت از حریم خصوصی شما، ترکرهای ...

موزیلا ساعاتی پیش از انتشار نسخه جدید مرورگر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - محبوب خود خبر داد. فایرفاکس 63 در این نسخه به قابلیتی تحت عنوان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - Enhanced Tracking Protection مجهز شده که می‌تواند برای حفاظت از حریم خصوصی شما، ترکرهای تبلیغاتی شخص ثالث را مسدود کند. در این صورت دیگر قادر به ردیابی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - فعالیت‌های شما در محیط وب نخواهند بود.

مدتی هست که موزیلا در انتشار آپدیت‌های فایرفاکس، به طور ویژه‌ای روی دیتا و مسئله حریم خصوصی متمرکز شده. به عنوان مثال، قرار است که در آپدیت‌های بعدی قابلیت مسدودسازی ترکرها به طور پیشفرض در فایرفاکس فعال شود.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

اما فعلا در نسخه 63 ویژگی Enhanced Tracking Protection از همان ابتدا فعال نیست و باید به طور دستی توسط کاربر راه‌اندازی شود. با این کار، مرورگر موزیلا تمام ترکرها یا کوکی‌های دارای ردیاب در وبسایت‌ها را مسدود خواهد کرد. البته گزینه‌ای هم برای وبسایت‌های مورد اطمینان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کاربر در نظر گرفته شده که از مسدودسازی کوکی‌های آنها جلوگیری به عمل می‌آورد.

آپدیت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جدید فایرفاکس، ویژگی دیگری را هم برای آن به ارمغان آورده که در صفحه New Tab مشاهده می‌کنید. حالا در این صفحه وبسایت‌های مورد علاقه کاربر به طور خودکار حک می‌شوند تا دسترسی آسان‌تری به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آنها انجام بگیرد.

همچنین پشتیبانی از میانبرهای سیری هم به نسخه iOS اپلیکیشن اضافه شده تا بتوانید تب‌های جدید را از طریق دادن فرمان صوتی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به سیری باز کنید. و در نهایت، مرورگر حالا تم سیاه و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سفید خود را با تنظیمات سیستم عامل ویندوز مطابقت می‌دهد. برای دانلود فایرفاکس 63 می‌توانید همین حالا به وبسایت موزیلا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone