🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33552.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام حالا از موزیک‌های SoundCloud در استوری‌ پشتیبانی می‌کند

ارسال استوری‌های موزیکال همیشه یکی از جذابیت‌های اینستاگرام بوده و هست، و حالا قابلیتی به اپلیکیشن اضافه شده که امکانات بیشتری برای این کار در اختیارتان می‌گذارد. با دریافت آخرین نسخه اپ، از این پس ...

ارسال استوری‌های موزیکال همیشه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یکی از جذابیت‌های اینستاگرام بوده و هست، و حالا قابلیتی به اپلیکیشن اضافه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شده که امکانات - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بیشتری برای این کار در اختیارتان می‌گذارد. با دریافت آخرین نسخه اپ، از این پس می‌توانید آهنگ‌های سرویس ساوندکلاود را مستقیما در استوری‌هایتان به اشتراک بگذارید.

برای پست یک آهنگ ساوندکلاود در استوری، کافیست وارد صفحه آهنگ دلخواهتان شده و دکمه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - Share را بزنید. بسته به مدل گوشی که استفاده می‌کنید، - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اینجا با دو گزینه روبرو خواهید شد: آیکن اینستاگرام، یا گزینه‌ای تحت عنوان “Share to Instagram Stories”. با فشردن - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هر کدام، اگر در اینستاگرام لاگین کرده باشید صفحه استوری‌ها ظاهر می‌شود.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

حالا می‌توانید آهنگ انتخابی‌تان که به شکل یک استیکر درآمده را به استوری خود چسبانده و در نهایت آن را برای مخاطبین خود پست کنید. دنبال‌کنندگان شما هم می‌توانند با اشاره روی آن استیکر، به صفحه آهنگ مورد نظر در ساوندکلاود هدایت شوند.

بد نیست بدانید که این سومین قابلیت مرتبط با موسیقی استوری‌های اینستاگرام محسوب می‌شود. نخستین قابلیت، اشتراک‌گذاری مستقیم از اسپاتیفای بود که در ماه می به اپلیکیشن اضافه شد و مدتی بعد شاهد بارگذاری مستقیم موزیک در پس‌زمینه‌ استوری‌ها توسط خود اینستاگرام بودیم.

گفتنی است که ساوندکلاود هفته گذشته برای راه‌اندازی یک سیستم درآمدزایی جدید، با شرکت حقوقی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - Dubset وارد قرارداد شد و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اعلام کرد که از این پس از نرم‌افزارهای DJ مثل Traktor و Virtual DJ نیز پشتیبانی به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - عمل می‌آورد. مطمئنا اضافه شدن این شرکت به جمع سرویس‌های پشتیبانی‌کننده از اینستاگرام نیز منافع زیادی را برایش به ارمغان خواهد آورد.

برای استفاده از قابلیتی که گفتیم، لازم - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است که هر دو اپ اینستاگرام و ساوندکلاود را به آخرین نسخه ارتقاء داده باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone