🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33561.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل لنز به نتایج جستجوی تصاویر گوگل در موبایل می‌آید

گوگل به زودی موتور جستجوی خود برای موبایل را با ویژگی ارزشمندی به‌روزرسانی خواهد کرد. غول تکنولوژی اعلام کرده که در آینده نزدیک، کلیه کاربرانش از سراسر دنیا می‌توانند هنگام استفاده از موتور جستجوی موبایل ...

گوگل به زودی موتور جستجوی خود برای موبایل را با ویژگی ارزشمندی به‌روزرسانی خواهد کرد. غول تکنولوژی اعلام کرده که در آینده نزدیک، کلیه کاربرانش از سراسر دنیا می‌توانند هنگام استفاده از موتور جستجوی موبایل به قابلیت‌های گوگل لنز دسترسی پیدا کنند.

اگر در آمریکا زندگی‌ می‌کنید و جستجوهایتان به زبان - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - انگلیسی است، می‌توانید همین حالا آیکن گوگل لنز را در زیر نتایج جستجوی تصویری گوگل ببینید. با - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جستجوی هر عکس، آیکن گوگل لنز زیر آن پدیدار می‌شود که با اشاره روی آن می‌توانید قابلیت تشخیص اشیاء آن را به کار بگیرید.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

روش کار بدین شکل است که فشردن آیکن لنز، باعث پدیدار شدن یک کادر مستطیلی شکل در تصویر می‌شود. این کادر مستطیلی را حالا می‌توانید - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کوچک و بزرگ کرده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و آن را روی نقطه خاصی از یک تصویر متمرکز کنید؛ مثلا روی یک مبل راحتی. در این صورت گوگل لنز - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌تواند با تشخیص آن شیء، در جستجوی بعدی به طور کامل روی آن متمرکز شده و نتایج جستجوی مرتبط با آن را به نمایش درآورد.

این خصوصیت فعلا برای خریدهای آنلاین فروشگاهی کاربرد دارد، اما طی ماه‌های آینده می‌توان از آن برای تشخیص مکان‌های دیدنی در پس‌زمینه تصاویر، حیوانات - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و گیاهان نیز استفاده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرد.

همانطور که بالاتر گفتیم دسترسی به گوگل لنز در نتایج جستجوی موبایل فعلا برای کاربران آمریکایی میسر است. اما گوگل وعده داده که به زودی کاربران سایر کشورهای دنیا هم به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آن دسترسی پیدا می‌کنند. - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - البته اگر در ایالات متحده زندگی نمی‌کنید، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شاید بتوانید از طریق تغییر آی پی زودتر از دیگران قابلیت‌های جدید جستجوگر گوگل در موبایل را آزمایش کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone