🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33560.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Three.do؛ ساخت یادآور به سرعت برق و باد

سریع‌ترین و آسان‌ترین راهی که برای تنظیم یادآور در موبایل می‌شناسید چه چیزی است؟ گوگل کیپ، ریمایندر سیستم عامل یا استفاده از اپلیکیشن تقویم؟ همه را فراموش کنید. اپلیکیشن Three.do آمده که فقط با «سه ...

سریع‌ترین و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آسان‌ترین راهی که برای تنظیم یادآور در موبایل می‌شناسید چه چیزی است؟ گوگل کیپ، ریمایندر سیستم عامل یا استفاده از اپلیکیشن تقویم؟ همه را فراموش کنید. اپلیکیشن Three.do آمده که فقط با «سه لمس» - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سرعت برق و باد برایتان یادآور بسازد.

بخش اعظم این سرعت و سادگی اپلیکیشن، مدیون چینش متفاوت محیط کاربری بوده. اکثر یادآورهایی که می‌شناسیم معمولا فیلدی برای نوشتن و یک ساعت و تقویم دیجیتالی برای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تنظیم زمان در اختیار کاربر قرار می‌دهند. اما مکانیزم کار Three.do با تمام آن‌ها فرقی اساسی دارد.

بعد از نصب اپلیکیشن و دیدن آموزش ابتدایی کار با آن، Three.do فرآیند تنظیم یادآور را به سبک و سیاق خودش آغاز می‌کند. این بار خبری از فیلد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نوشتن و تنظیم ساعت نیست، بلکه اولین قدم‌تان در ایجاد یادآور پاسخ به این سؤال است که آن را «برای چه چیزی یا چه کسی» می‌سازید؟

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

با طرح این پرسش، صفحه‌ای پر از گزینه‌های مربعی و یادآور کاشی‌های ویندوز جلوی چشمتان پدیدار می‌شود که چنین کلماتی در آن می‌بینید: برای خودم، خانواده‌ام، رئیس، دوست، دکتر و ... در واقع Three.do با ارائه این گزینه‌ها، کاری کرده که دیگر نیازی به تایپ عنوان یادآور نداشته باشید؛ یک راه شیک و ساده برای صرفه‌جویی در زمان.

دو مرحله بعدی هم به همین صورت هستند. بعد از پاسخ به سؤال «چه چیزی یا چه کسی؟» نوبت به این می‌رسد که یادآور را برای «چه کاری؟» می‌سازید. اینجا هم گزینه‌هایی مثل برای خرید، برای یادآوری پرداخت پول، برای تماس با یک شخص، برای نوشتن یک متن و چیزهایی شبیه به این ظاهر می‌شوند که با یک اشاره می‌توانید انتخاب‌شان کنید. اما در نهایت، به آخرین مرحله می‌رسید که همان انتخاب زمان یادآور است.

شخصا بزرگترین مزیت استفاده از Three.do را همین بخش تنظیم زمان می‌دانم. با ورود به این قسمت، می‌توانید یادآور را با یک لمس از پنج دقیقه تا چند ساعت و چند هفته دیگر تنظیم کرده و بابت گشتن در تقویم یا تایپ اعداد خودتان را به زحمت نیندازید. البته باید بدانید که ساعت‌های در نظر گرفته شده برای این بخش اعداد رُند هستند، مثلا 5 دقیقه، نیم ساعت، یک ساعت یا بیست و چهار ساعت دیگر.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

این یعنی به همان شیوه سه مرحله‌ای، به عنوان مثال نمی‌توانید یادآورتان را برای ساعت 18:33 بعد از ظهر تنظیم کنید. البته سازندگان اپلیکیشن با تدبیری هوشمندانه به شما اجازه‌ داده‌اند تا بعد از تنظیم یادآور، سر فرصت و در کمال آرامش به منوی یادآورهای در صف انتظار مراجعه کرده و ساعت را به طور دستی هم تنظیم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نمایید.

با همین رویکرد مینیمالیستی که اشاره شد، Three.do کاری کرده که بتوانید فقط با 3 بار لمس - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - صفحه و زمانی که شاید به 5 ثانیه هم نرسد، یادآورهایتان در گوشی را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بسازید؛ به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - همین سادگی و همینقدر لذتبخش. جالب اینکه بعد از دریافت نوتیفیکیشن هر یادآور، امکان Reschedule یا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تنظیم مجدد آن‌ها برای زمانی دیگر را نیز خواهید داشت.

اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - Three.do با توجه به وظیفه ساده‌ای که برایش طراحی شده امکانات پر و پیمان سایر اپلیکیشن‌های یادآور را ندارد. اما از آنجا که مدت زیادی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از انتشارش نگذشته، می‌توان امید داشت که در آینده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - امکانات شخصی‌سازی بیشتری در آن ببینیم.

البته امیدواریم که اضافه شدن این قابلیت‌ها به ذات مینیمال اپلیکیشن آسیبی نزند. در مجموع اگر فرد فراموشکاری هستید، زمان زیادی برای کار با گوشی ندارید و نمی‌خواهید از کارهای مهم غافل بمانید، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حتما نصب این یادآور خوب 2.2 مگابایتی را به شما توصیه می‌کنیم.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

Three.do

سازنده: Paul Danyliuk قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.2 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone