🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
  2. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است رسوب گیری و سرویس به موقع انجام شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: وظیفه ترموستات حد پکیج چیست؟
    پاسخ: ترموستات حد یا کلید حرارتی یک قطعه ایمنی در پکیج می‌باشد.
  5. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29410.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون غول پیکر ۹۸ اینچی QLED 8K سامسونگ به نمایش گذاشته شد

شرکت سامسونگ شب گذشته طی یک کنفرانس خبری ویژه در CES 2019 از تازه ترین دستاوردهایش از جمله چند لپ تاپ و ربات رونمایی کرد و تلویزیون ها هم که حضوری ثابت در کنفرانس های ...

شرکت سامسونگ شب گذشته طی یک کنفرانس خبری ویژه در CES 2019 از تازه ترین دستاوردهایش از جمله چند لپ تاپ و ربات رونمایی کرد و تلویزیون ها هم که حضوری ثابت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - در کنفرانس های خبری این شرکت دارند دیشب خوش درخشیدند.

اگر خاطرتان باشد این کمپانی کره ای سال گذشته با معرفی تلویزیون ۸۵ اینچی 8K خود نامش را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - در سرخط خبرهای روز - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - قرار داد و امسال با ارائه نسخه ای عظیم تر باز هم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - خبر ساز شد: یک تلویزیون ۹۸ اینچی که تصویری با ابعاد پروژکتور را پیش روی مخاطبانش قرار می دهد.

محصولات 8K سامسونگ که رزلوشنی چهاربرابر تلویزیون های 4K دارند امسال پای را از حریم امن خود فراتر نهاده و از نمونه های اولیه به محصولاتی واقعی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - برای بازارهای انبوه بدل شدند. سامسونگ اعلام کرده که این تلویزیون ها در قالب ۵ اندازه شامل ۶۵، ۷۵،، ۸۲ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - و ۸۵ اینچی و البته ۹۸ اینچی ارائه می شوند. این تلویزیون ها همچنین از تکنولوژی QLED سامسونگ استفاده میکنند و یک چیپ کوانتومی 8K نیز برایشان در نظر گرفته شده که تمامی محتوای پخش شده روی صفحه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - را مدیریت می - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - کند.

تلویزیون های 8K سامسونگ همچنین از تکنولوژی اختصاصی مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ بهره می برند که قادر است هرگونه محتوایی را تشخیص داده و آن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - را اصطلاحا upscale کند (افزایش مجازی کیفیت) و به کیفیت 8K نزدیک نماید. سامسونگ اعلام کرده که فرقی ندارد محتوای خود را استریم میکنید یا از ستاپ باکس و منابع متصل به HDMI - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - استفاده میکنید در هر صورت دستگاه کیفیت محتوا را به مقدار اعلام شده نزدیک میکند.

و اما یکی از خبرهای خوب برای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - کاربران اپل پشتیبانی این تلویزیون - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - ها از ایرپلی ۲ است که امکان میرور کردن صفحه نمایش دستگاه های تولیدی اپل روی تلویزیون های سامسونگ را فرهم میکند. اگر هم اخیرا یکی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - از تلویزیون های ۲۰۱۸ سامسونگ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - را خریداری کرده اید و این قابلیت را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - در اختیار ندارید اصلا نگران نباشید چراکه سامسونگ اعلام کرده با انتشار یک فریمور جدید پشتیبانی از ایرپلی ۲ و آیتونز را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نهاوند استان همدان - برای این دسته از کاربرانش هم فراهم میکند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone