🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33557.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی لایکا دوربین M10-D را معرفی کرد؛ حذف صفحه LCD و تماشای تصاویر با گوشی

عکاسی آنالوگ در سال‌های اخیر دوباره توانسته بین بعضی کاربران به محبوبیت برسد و تولیدکنندگان هم برای اینکه این نیاز بازار را برطرف کنند، ساخت پرینترهای فوری را در دستور کار قرار دادند؛ دستگاه‌هایی که ...

عکاسی آنالوگ در سال‌های اخیر دوباره توانسته بین بعضی کاربران به محبوبیت برسد و تولیدکنندگان هم برای اینکه این نیاز بازار را برطرف کنند، ساخت پرینترهای فوری را در دستور کار قرار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - دادند؛ دستگاه‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توان بلافاصله از عکس‌های دیجیتالی یک کپی فیزیکی گرفت. اما کمپانی معروف لایکا (Leica) برای ساخت دوربین جدید خود مسیری کاملا متفاوت را پیش گرفته است.

لایکا گفته حذف صفحه باعث خواهد شد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - تا عکاسان «روی لحظه تمرکز کنند.»

این کمپانی از ساعاتی دیگر دوربین M10-D را عرضه می‌کند که با وجود داشتن یک نمایاب (Viewfinder) برای عکاسی در آن LCD به‌کار نرفته است. به عبارت دیگر خریداران مستقیما نمی‌توانند عکس‌هایی گرفته‌ شده را مرور کنند و به جای آن باید از طریق موبایل، وای فای و اپلیکیشنی با نام Leica FOTOS نماهایی که ثبت کرده‌اند را ببینند.

Leica FOTOS همزمان با عرضه M10-D در دسترس سیستم عامل‌های اندروید و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - iOS قرار می‌گیرد و کاربران با نصب آن روی گوشی، قابلیت تماشای عکس‌ها را خواهند داشت. البته کارکرد Leica FOTOS تنها به این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - مسئله محدود نشده و هر چند خیلی از کنترل‌های دستی در دوربین حضور دارند ولی برای بعضی تنظیمات خاص دیگر مثل اشتراک گذاری تصاویر و حرکت دادن شاتر باز به اپ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - نیاز است.

با توجه به اطلاعات به دست آمده M10-D از سنسور 24 مگاپیسلی و تمام فریم CMOS بهره می‌برد، دارای پردازنده Maestro II بوده و 2 گیگابیت فضای داخلی دارد. برای فضای اضافی نیز خریداران می‌تواننداز کارت SD - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - استفاده کنند. همچنین عکس‌ها با فرمت JPEGs و DNGs ذخیره می‌شوند. این دوربین از امروز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - و با قیمت 7.995 دلار قابل خریداری خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone