🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36451.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نمایشگر همیشه روشن در اولین به روز رسانی وان پلاس 6 حذف شد

پس از عرضه‌ی وان پلاس 6 در اول خردادماه، اولین به روز رسانی رسمی برای این موبایل در همان روز فرستاده شد و ویژگی‌های مناسبی به آن اضافه گردید اما در کنار تمامی این قابلیت ...

پس از عرضه‌ی وان پلاس 6 در اول خردادماه، اولین به روز رسانی رسمی برای این موبایل در همان روز فرستاده شد و ویژگی‌های مناسبی به آن اضافه گردید اما در کنار تمامی این قابلیت ها، ویژگی نمایشگر همیشه روشن در این پرچمدار حذف شد.

این به روزرسانی جدید به کاربران اجازه می‌دهد که بریدگی بالای نمایشگرشان را مخفی کنند. علاوه بر آن صاحبان این موبایل پس از به روزرسانی یادشده قادرند که ویدیو‌های سوپر اسلوموشن فیلمبرداری کنند.

پس این آپدیت، وان پلاس 6 می‌تواند ویدیو‌هایی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ را  با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه ثبت کرده و ویدیو‌هایی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ را با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

با این حال به نظر می‌رسد که آپدیت اولیه‌ی عرضه شده برای این محصول علاوه بر تمام ویژگی‌های مناسب اضافه شده‌اش، یک قابلیت به خصوص را در این موبایل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حذف کرده که بسیاری از طرفدارانش را نا امید کرده است.

پرچمدار جدید وان پلاس پیش از این به روزرسانی از ویژگی نمایشگر همیشه روشن بهره می‌برد و این گزینه در قسمت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تنظیمات نمایشگرش وجود داشت اما این قابلیت در آپدیت جدید حذف شده است. اکنون اسکرین شات گرفته شده از گزینه‌های موجود نشان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌دهد که بر خلاف گذشته اکنون تنها یک گزینه برای نمایش این نمایشگر به چشم می‌خورد و آن گزینه‌ Lift up - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - display است.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

شرکت وان پلاس هنوز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - زمینه نظری نداده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و به همین دلیل تئوری‌های زیادی درباره‌ی حذف این گزینه مطرح شده است. بسیاری از کارشناسان باور دارند که ویژگی نمایشگر همیشه روشن ، انرژی بسیار زیادی مصرف می‌کرده و در طولانی مدت ممکن بوده آسیب‌هایی جدی به باتری موبایل وارد کند. این مسئله باعث شده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که سازندگان وان پلاس 6 تصمیم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بگیرند، این ویژگی را به طور کلی از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - محصولشان حذف کنند. برخی دیگر نیز باور دارند که شرکت سازنده دوباره در حال بررسی این ویژگی و ارتقای آن است و به همین دلیل مجبور شده برای مدتی ویژگی یاد شده را از پرچمدارش حذف کند.

به هر حال بهتر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - است شرکت وان پلاس سریعاً بیانیه‌ یا نظری در این زمینه ارائه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دهد چرا که تا آن زمان ممکن است نظریه‌های عجیب و نادرستی درباره‌ صفحه نمایش و باتری این موبایل مطرح شود که می تواند فروش آن را دچار مشکل کند.

 

تماشا کنید: تست سرعت وان پلاس 6 و گلکسی اس 9 پلاس؛ کدام پرچمدار پیروز می شود؟

- تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone