🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36456.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

فرودگا‌ه‌ها برای شناسایی دروغگو‌ها از نرم افزار تشخیص چهره بهره خواهند برد

کارشناسان باور دارند که فرودگاه‌ها می‌توانند از نرم افزار تشخیص چهره برای شناسایی تروریست‌ها و قاچاقچیان مواد مخدر بهره ببرند. برخی از این نرم افزار‌ها قادرند که با بررسی حرکت عضلات صورت و تغییرات غیر ...

کارشناسان باور دارند که فرودگاه‌ها می‌توانند از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نرم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - افزار تشخیص چهره برای شناسایی تروریست‌ها و قاچاقچیان مواد مخدر بهره ببرند. برخی از این نرم افزار‌ها قادرند که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با بررسی حرکت عضلات صورت و تغییرات غیر معمول در آنها، دروغ گفتن افراد را سنجیده و دروغگویان را شناسایی کنند. کارشناسان باور دارند استفاده از این گونه نرم افزار‌ها می‌تواند به مامورین امنیتی کمک شایانی برساند.

متخصصان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پس - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از بررسی میلیون‌ها تصویر از پرتره‌ی افراد، کشف کرده‌اند که می‌توان با تکنولوژی تشخیص چهره‌، حالات چهره‌ی اشخاص دروغگو را از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - افراد بی گناه متمایز نمود.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

به همین دلیل هوش مصنوعی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌تواند به مامورین امنیتی کمک کند تا آنها بتوانند متوجه بشوند که آیا شخصی مشکوک در حال دروغ گفتن است یا خیر. این مسئله می‌تواند از برداشت‌های نژادپرستانه‌ی این مامورین هم جلوگیری کند.

محققان دانشگاه راچستر نیویورک، موفق شدند که بزرگترین دیتای موجود را از حالت چهره‌ی دروغگویان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تهیه کنند و طی چند هفته، ۱.۳ میلیون تصویر از ۱۵۱ فرد را ذخیره کنند. آنها برای جمع آوری این اطلاعات از سیستمی مانند اسکایپ استفاده کردند که طی آن داوطلبین به صورت آنلاین گفته‌های راست و دروغ خود را اعلام می‌کردند تا تمامی این جریانات به وسیله‌ی یک وب کم ضبط شود. پس از آن هوش مصنوعی با استفاده از یادگیری ماشینی موفق شد که تغییر حالات چهره‌ی دروغگویان را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سنجیده و موارد به خصوصی برای آن‌ها بیابد. برای مثال ۵ نوع لبخند مصنوعی وجود دارد که یک فرد دروغگو را لو می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

جالب اینجاست که این تحقیقات مشخص کرده افرادی که با چشمانشان می‌خندد، در حال دروغ گفتن هستند. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بدین شکل که این افراد پس از فریب دادن موفقیت آمیز دیگران قادر نیستند شعف به نمایش گذاشته شده در چشمانشان را مخفی کنند.علاوه بر این، لبخند یاد شده یک عضله از گونه را منقبض می‌کند که توانمندترین افراد هم نمی‌توانند آن را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مخفی کنند.

بر خلاف تصور همگان، پژوهشگران متوجه شده‌اند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که داوطلبان راستگو اغلب بدون لبخند جواب داده‌اند و سعی کرده‌اند با تمرکز - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کردن و به یادآوردن دقیق گذشته، سوالات را صادقانه پاسخ دهند.

با تمام این تفاسیر سرپرست این تحقیقات معتقد است - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که نرم افزار تشخیص چهره تنها می‌تواند به در تصمیم گیری کمک کند و قضاوت کننده‌ی نهایی حتماً باید یک انسان باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone