🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36459.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کدهای کشف شده در SDK ویندوز 10 خبر از گوشی سرفس تاشو می دهند؟

مایکروسافت در ماه های اخیر پتنتی را ثبت کرده بود که خبر از یک گجت تاشو می داد که از نسخه خاصی از ویندوز 10 به نام اندرومدا بهره می بُرد. این دستگاه اشاره به ...

مایکروسافت در ماه های اخیر پتنتی را ثبت کرده بود که خبر از یک گجت تاشو می داد که از نسخه خاصی از ویندوز - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 10 به نام اندرومدا بهره می بُرد. این دستگاه اشاره به تبلت تاشو داشت که می توانست به یک گوشی هوشمند بدل شود و شاید خبر از گوشی سرفس فون تاشو مایکروسافت می داد که مدتها است منتظرش هستیم. به تازگی در کیت توسعه نرم افزار (SDK) ویندوز 10 کدهایی مشاهده شده که اشاره به سیستم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - عامل اندرومدا دارد.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

این موضوع را «WalkingCat» یکی از افشاگران ویندوز در توییتر مطرح کرده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که پیش از این نیز لیستی از اپ های فروشگاه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ویندوز را منتشر کرده بود که تنها با گوشی ها سازگار بودند و به سیستم عامل اندرومدا مرتبط بودند.

با این حال در اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده سرنخ عجیبی مشاهده می شود: به نظر می رسد سیستم عامل اندرومدا از هر دو پردازنده های مبتنی بر معماری x86 و نیز مبتنی بر ARM پشتیبانی می کند. با این حال احتمالاً دستگاه نهاییِ مبتنی بر این سیستم عامل به پردازنده های ARM مجهز خواهد شد.

بنا بر آنچه که در این کدها آمده، دستگاه مبتنی بر سیستم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - عامل اندرومدا در واقع با نام «Factory OS Andromeda» مشخص شده که به دستگاهی واقعی بهره مند از این سیستم عامل اشاره - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می کنند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

علاوه بر اینها کدی که در کیت توسعه نرم افزار یافت شده، شامل ارجاعاتی به «WindowsCoreOS» است که ویندوز 10 را به پلتفرمی ماژولار بدل می کند. همچنین به «Polaris» اشاره شده که در واقع نسخه ای از «سی شل» (یک پیش پردازنده دستور که عموماً در یک پنجره متنی اجرا می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد تا دستورها را در آن تایپ و اجرا کند) است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

برخی از پتنت هایی که پیش از این از مایکروسافت دیده شده بود، شامل دستگاه هایی بهره مند از لولا بودند. گمانه زنی ها اشاره به این موضوع داشتند که برای ثابت ماندن دستگاه در حالت های تا شده آهنرباهایی تعبیه می شوند تا دستگاه به طور ناخواسته باز نشود.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

بنا بر اطلاعات پتنت های پیشین، این گجت تا شو در حالات مختلفی از جمله: تبلت، لپتاپ، تاشده و حالتی مشابه با چادر قابل استفاده است.

در نهایت باید گفته که کدهای اخیر سرنخ هایی از یک دستگاه تاشو را می دهند. سوال اساسی این است که آیا باید منتظر عرضه دستگاه سرفس فون تاشو از مایکروسافت باشیم؟

 

تماشا کنید: طرحی از سرفس فون 2018

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone