🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36452.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آمارهای جدید وزیر ارتباطات از پیام‌رسان‌ها

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات امروز در مجلس اطلاعاتی درباره پیام‌رسان‌های داخلی ارائه کرده است که بر اساس آن نزدیک به 25 درصد مردم به پیام‌رسان‌های داخلی کوچ کردند و جمعیت فعال این برنامه از ...

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات امروز در مجلس اطلاعاتی درباره پیام‌رسان‌های داخلی ارائه کرده است که بر اساس آن نزدیک به 25 درصد مردم به پیام‌رسان‌های داخلی کوچ کردند و جمعیت فعال این برنامه از تعداد 10.5 میلیون نصب، به حدود 7 - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - میلیون نفر رسیده است.

به گفته جهرمی بعد از فیلترینگ تلگرام حدود یک میلیون نفر این برنامه را حذف کرده‌اند و در حال حاضر نیز هفت میلیون نفر از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده می‌کنند:

«در مجموع ۱۰.۵ میلیون نفر مشترک اقدام به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نصب فعال پیام‌رسان‌های داخلی کرده‌اند  و این پیام‌رسان‌ها نیز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ۴۲ گیگابیت بر ثانیه ترافیک کاربران را می‌توانند مدیریت کنند. ۲۵درصد فعالیت کاربران - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به پیام رسانهای داخلی منتقل شده و ۷۵ در صد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مابقی روی پیام‌رسان‌های قبلی ماندند.»

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی

 

جهرمی که در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی اقتصادی و صنایع مجلس شرکت کرده بود، خبر داده که در این گردهمایی برخی از نمایندگان خانه ملت درخصوص - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - وضعیت حمایت از پیام‌رسان‌های بومی صحبت کردند و دغدغه‌های خود را در این باره مطرح نمودند:

«نمایندگان عقیده دارند که حمایت از پیام‌رسان‌های بومی نیازمند یک تقویت جدی است، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - همچنین بحث اعتماد عمومی و خدشه هایی که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در این زمینه وجود دارد، مطرح شد. مسئله مخاطرات جدی ای که فضای مجازی کشور امروز در حوزه امنیت سایبری با آن مواجه هستند و نیز مسئله استفاده زیاد از فیلترشکن ها، از سوی نمایندگان تذکر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داده شد که فضای اجتماعی جامعه را با مشکل مواجه می کند، چرا که با این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گستردگی سایر محتواهای غیر مجاز هم در دسترس گروه های مختلف قرار گرفته است. راهکارهای این مسئله بررسی شد و تدابیری که برای حل مسئله وجود دارد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا کار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به خوبی پیش برود.»

وزیر ارتباطات خبر از تشکیل یک کارگروه مشترک بین دستگاه‌های اجرایی داده که متشکل از سه کمیسیون - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مجلس، خود پیام رسان ها و سازمان های درگیر در این حوزه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone