🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33325.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک مدیر جدید اینستاگرام را معرفی کرد

هفته‌ی گذشته بنیانگذاران اینستاگرام پس از آنکه این شبکه اجتماعی را به ارزشمندترین خرید فیسبوک تبدیل کردند، از سمت های خود استعفا دادند. حال فیسبوک سعی کرده با انتصاب فرد جدید سریعاً روال موجود را به حالت ...

هفته‌ی گذشته بنیانگذاران اینستاگرام پس از آنکه این شبکه اجتماعی را به ارزشمندترین خرید فیسبوک تبدیل کردند، از سمت های خود استعفا دادند. حال فیسبوک سعی کرده با انتصاب فرد جدید سریعاً روال موجود را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - به حالت عادی بازگرداند. از این رو کمپانی یادشده آدام موسری یکی از پیش کسوتان شبکه های اجتماعی را به عنوان مدیر جدید اینستاگرام معرفی کرد.

آدام موسری کار خود در شبکه‌های اجتماعی را در سال ۲۰۰۸ میلادی به عنوان طراح محصول آغاز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - نمود و ۱۰ سال است در همین حوزه فعالیت دارد. او پیش از آنکه به مدیریت اینستاگرام برگزیده شود، نایب رییس محصول این شبکه اجتماعی بود. حتی پیشتر نیز معاونت بخش اخبار و تیم رابط کاربری فیسبوک را بر عهده داشته است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان

«کوین سیستروم» و «مایک کریگر» در سال ۲۰۱۰ اینستاگرام را توسعه داده و دو سال بعد آن را به قیمت یک میلیارد دلار به فیسبوک فروختند. سیستروم و کریگر از آن زمان به عنوان مدیر عامل و مدیر فنی ارشد این کمپانی مشغول به فعالیت بودند، حال این دو نفر پس از انتصاب موسری به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - عنوان جایگزین طی بیانیه‌ای رسمی اعلام نمودند:

«ما خوشحالیم که رهبری شبکه اجتماعی خود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - را به فردی می‌گذاریم که سابقه‌ی زیادی در طراحی دارد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - و می‌تواند روی سادگی و هنر این پلتفرم تمرکز کند. علاوه بر این او اهمیت  وجود انجمن‌های عمومی را عمیقاً درک می‌کند. این اصول و ارزش‌ها از ابتدا برای اینستاگرام اهمیت زیادی داشت و خوشحالیم که فردی لایق قرار است روشمان را در این شبکه اجتماعی ادامه دهد.»

مدیر جدید اینستاگرام قرار است روند فعالیت کاری خود را به کریس کاکس، سرپرست محصولات فیسبوک گزارش دهد. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - از نظر کارشناسان او منطقی ترین گزینه برای هدایت اینستاگرام به شمار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - می‌رود چرا که تجربه‌ی زیادی در هدایت فیسبوک کسب کرده و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - با مخاطبین جوان نیز آشناست. به همین دلیل می‌تواند به راحتی از ظرفیت‌های این شبکه‌ اجتماعی استفاده کرده و آن را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - به بازاری مناسب برای تبلیغ محصول تبدیل کند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان

به نظر می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - رسد با استعفای بنیانگذاران اینستاگرام، زاکربرگ و موسری می‌توانند مستقیماً نحوه فعالیت شبکه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - اجتماعی یاد شده را کنترل کنند و یکپارچگی بیشتری میان اینستاگرام و فیسبوک ایجاد نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone