🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33320.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تبدیل عکس به جدول در اکسل برای اندرویدی‌ها امکان پذیر خواهد شد

نرم افزار کاربردی اکسل برای اندروید با بهره‌مندی از ویژگی جدید کاربردی تر هم شده است. این اتفاق به لطف ویژگی جدید این اپلیکیشن افتاده که می‌تواند به تبدیل عکس به جدول در اکسل بپردازد. ...

نرم افزار کاربردی اکسل برای اندروید با بهره‌مندی از ویژگی جدید کاربردی تر هم شده است. این اتفاق به لطف ویژگی جدید این اپلیکیشن افتاده که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خراسان استان خراسان - می‌تواند به تبدیل عکس به جدول در اکسل بپردازد.

کافیست به سادگی از یک جدول دست نویس روی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خراسان استان خراسان - کاغذ یا یک جدول چاپ شده در هر کتابی عکس بگیرید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خراسان استان خراسان - تا اپلیکیشن اندرویدی اکسل بقیه‌ی کار ها را برایتان انجام دهد. بنابرا ادعای مایکروسافت، این ویژگی جدید به زودی به صورت پیش نمایش (Preview) در اپلیکیشن اندروید اکسل در دسترس قرار خواهد گرفت.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خراسان  استان خراسان

به طور قطع باید یکی از مشترکین Office 365 Inside - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خراسان استان خراسان - Program باشید تا بتوانید از ویژگی جدید مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خراسان استان خراسان - بهره‌مند شوید. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت قصد دارد این ویژگی را به اپلیکیشن iOS خود هم اضافه کند یا خیر.

مایکروسافت مدتی طولانیست که تمرکزش را روی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین قرار داده و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خراسان استان خراسان - برخی از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های این شرکت همین حالا هم به آن مجهز هستند. امیدواریم اکسل هم خیلی زود از ویژگی‌های مربوط به هوش مصنوعی بهره‌مند شود. موضوعی که به نظر می‌رسد با ویژگی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خراسان استان خراسان - یاد شده در این مطلب نزدیک تر از همیشه باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone